Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

kokemuksia nissan sunny 1.6 12v coupe-mallista

Aloittaja Nissannisti, lokakuu 13, 2011, 21:37:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nissannisti

olis tällä hetkellä -91 vuosimallin 1.6l coupe harkinnassa. tuossa autossahan, joka olis tyrkyllä on 12v kone. Kilometrit oli aika passelit, vähän alle 250tkm ja myyjän mukaan koriltaan siisti ja tallissa vissiin pidetty. Eipä ole vielä tommosesta kovin paljon kokemusta. Huomenna tää menis sitä kattomaan tossa puoliltapäivin, joten kuulisin mielellään vähän kommentteja ko. autosta, sikäli kun siitä foorumin porukalla on kokemusta. Itelläni on tossa yks sunny, mutta se on tuo 16-venanen ikiluottopeli. Mahtaako se siitä paljonkin poiketa? Lienee kuitenkin harvinaisempi korityyppi tuo coupe.
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan

datsunpower

GA16s/i perusmoottori (alakerta) sama kuin GA16DE:ssä, eli ajamalla ei saa moottoria loppuun.

Kori taitaa lahota samalla tavalla kaikissa Sunnyissä olipa korimalli mikä tahansa.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Nissannisti

LainaaGA16s/i perusmoottori (alakerta) sama kuin GA16DE:ssä, eli ajamalla ei saa moottoria loppuun.

Kori taitaa lahota samalla tavalla kaikissa Sunnyissä olipa korimalli mikä tahansa.

Jotenkin arvelin sitä itsekin, että tuo venttiililukumäärä ei sillä tavalla teknisesti muuta autoa. Siihen sitten kai käy aika päikseen myös nuo normisunnyn osatkin, vai? Ja onneks niitä autoja ei silleen korilla ajetakkaan ::) Olis käyny tolle vanhalle farkulle muuten jo ajat sitten kalpaten ;D
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan