Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Pick Up D21 muutoskatsastus

Aloittaja D21 1990, syyskuu 21, 2011, 11:41:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

D21 1990

Onko jollain 1990 mallista pick uppia rekisteröitynä kolmelle matkustajalle? Oma pitkälavainen on varustettu yhtenäisellä penkillä ja selkänojalla, mutta silti vaan kahdelle matkustajalle. Muutoskatsastus onnistunee jos vastaavia on jo olemassa Suomessa. Vai onko jollain tiedossa suotuisa katsastuskonttori muutoskatsastuksen tekoon.

matti43

Eihän siihen penkkiin sovi kuin kaksi (2) matkustajaa.
Kuljettajaa ei lasketa mikskään.
Matti ruotsista.

Mik_

En kolmipaikkasesta tiedä, mutta mulla on 2+2 paikkanen, käännettävät penkit takana sivuilla, lisätiedoissa väliaikaista kuljetusta varten.. Lueskelin lakia sen verran, et auton pitää olla otettu käyttöön ennen 6/1990, itellä tammikuussa -90 käyttöönotettu, niin, ja omamassa pitää olla bähintään 1800, mut sekin just täyttyy ainakin mulla..

matti43

Kyseessä oli pitkälavainen pick-up malli, eikä king cab. Pitkälavaisessa ei ole takapenkkejä >:(.
Matti ruotsista.

D21 1990

#4
Homma tuli hoitoon ja nyt on rekisteriotteessa merkittynä istumapaikkojen määräksi kolme. :)