Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Parkit lyö maihin mistä sähkökaavio

Aloittaja mopomies, syyskuu 25, 2011, 19:03:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mopomies

SE OM MORO

Nyt tuli ihme vika
aina kun laittaa parkit päälle palaa suleke
takaa olen johtoja seurannut koelaudan alle
ja sieltä se ilmeisesti menee eteen
en ole varma kun on niin kauheen paksu johtonippu koelaudan alla
niin jos jostain saissähkökaavion se vois helpottaa
mistähän semmoisen löytäisin
Nissan Sunny Coupe -89 autoon
Kyselee JONES Mansesta

OH2KV

#1
Ota soittimesta antennijohto ja maajohto irti, jossei pala enää sulake, on soitinasennus syyllinen. Varmaan juuri päivitelty soitinta?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

mopomies

SE OM MORO

Jo tossa luovutin ja sammuttelin tallista valot
ja aattelin mennä saunoo
kun kaikki valot ja penkit ja patot ja koelauta pelkein kaikki purettu
ja sitten kirjoittelin vielä tänne apuja
ja ISOT KIITOKSET vain vinkistä
että tarvi käydä vielä tallissa kokeilemassa
ja siellähän ne parkit paloivat kirkkaasti kun irroitti uuden mankan
no eihän sitä kaikkia voi tietää
ja onneksi on tämmöinen nissan sivusto
että vielä kerran ISO KIITOS
ja nyt tarvii sitten vedellä huomenna mankalle omat virrat akulta
ja kasailla muuten auto kuntoon

Ja nyt Saunoo hyvillä mielin
Terveisin JONES Mansesta

BA

#3
Ei sille tarvi vetää muuta kuin oma maajohto. Johtosarjassa oleva, yleensä musta, on alkuperäisradion valaistukselle.

Ilman erillistä maata radio saa riittävän maadoituksen antennin kautta ja toimii sen takia.