Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

uusi foorumilla

Aloittaja Datsunghini, syyskuu 13, 2011, 22:38:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Datsunghini

pohjanmaalta 25 vuatias jannu johon velipoika tartutti datsunkuumeen. autona 720 pommi joka jättää useemmat bimmerit mustaan usvaan. rojektiksi ostin mutta liikenteessä päivittäin. kuvia tulee kun alotan värkkäämään sitä.  :D huolisin heti jostain king capin lavan raadon jos jollain on
Datsun 720 2.3 tdic

JannuLuigi

Teretulemast vaan joukkoon.Itse vaan tylsällä bertta11 sunnyllä jätätän..en ketään :D Riisiä riisiä
Sunny GL B11 '86
Legacy GT BL5 '04