Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Datsun 1600 Historic ralliin

Aloittaja PeePee, syyskuu 08, 2011, 19:02:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PeePee

Olisko jollakulla välittää yhteystietoa sellaisesta kaverista, joka on rakentanut 510 -koppasesta Historic ralliin peliä?
Itse olen sellaista projektia aloittelemassa 1. ryhmään ja kysymyksiä tulee varmasti matkan varrella aika liuta.

OH2KV

Kerhon jäseneksi liittymällä löytyy kuvia ja kaikkea muutakin kivaa erään jäsenen autosta.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

PeePee

No se on jo tehty, mutta ilmeisesti jäsenyyden vahvistaminen menee 2012 puolelle??!!

OH2KV

LainaaNo se on jo tehty, mutta ilmeisesti jäsenyyden vahvistaminen menee 2012 puolelle??!!
En usko, pari viikkoa riittänee suurella todennäköisyydellä.

Tämä foorumi avautuukin huimasti jäseneksi liittymisen jälkeen.
Tervetuloa!
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

ILVES-Joe

Parillakin jäsenellä taitaa olla 510 historic rallimalli ja on niitä rakenteilla radallekin.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mortica

LainaaNo se on jo tehty, mutta ilmeisesti jäsenyyden vahvistaminen menee 2012 puolelle??!!
Maksutietoja odotellaan. Riippuen pankeista tilisiirroissa menee aina jokunen päivä ja kun ei ole"sesonki" päällä niin kerhon tilejä ei niin usein tarkistella.
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*