Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Primera 1,8 vm 2004 automaatti

Aloittaja Artsi14, toukokuu 21, 2011, 14:26:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Artsi14

Hei vain kaikille!

Minulla on vaununi kanssa pieni ongelma. Oikeastaan se ei ole kovin pieni, auto nimittäin ei kerta kaikkiaan lähde käyntiin  :'(
Auton sähkötoiminnot ovat ihan ok, valot syttyvät, radio toimii jne mutta jarrupoljin on ihan mahdottoman jäykkä. On se tehnyt saman tempun aiemminkin, yhden kerran, mutta silloin sain auton käyntiin raivokkaalla jarrupolkimem pumppauksella, mutta nyt ei sekään tunnu auttavan.
Kertokaa hyvät kanssa-autoilijat, mikä ihme siinä voisi olla vikana? Kiitos!!!

doope

Onkohan tossa joku "turva" katkaisija kuten uudessa corollassa että pitää jarrupoljinta painaa että saa auton käyntiin. broidilla oli sen polkimen katkaisijan säädöt pielessä corollassa niin ei lähtenyt aina käyntiin. ei ole tullut katsottua onko se sama katkaisija kuin jarruvalolla. jos on niin toiminnan saisi katsottua jarruvaloista.
Kannattaa kokeilla myös renkata vaihdekeppiä jos ei jostain syystä tunnista että on P asennossa.

Artsi14

Kiitos vastauksesta!
Olen renkannut vaihdekeppiä ja hullun lailla polkenut jarrupoljinta, mutta kun ei niin ei.
Luulen myös, että kyseessä on jokin "turva" katkaisija, mutta kun ei ole tehnyt tuota ongelmaa ennen... Ekan kerran hiukan ennen pääsiäistä ja nyt tuntuu siltä, ettei suostu yhteistoimintaan ollenkaan