Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

B11 -86 sunny kylmäkäynnistys ontuu?

Aloittaja cyte3, helmikuu 24, 2011, 14:01:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cyte3

Mutsin kärryssä nyt ongelmana käynnistys,käy 2/3 pytyllä..joskus tuntuu ett yhellä.tulpat koppa,johot vaihdettu.Ryyppyäkin koittanut säätää,ilman tulosta.
Onkohan 1,3 -88 sunnyn kaasari sama?
Lämpöisenäkin tuntuu käyvän epätasaisesti??
0503748237

[email protected]

AkiH

E13-kaasari ei ole sama.

Millä bensalla ajettu?
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

take

Tuo alkaa kuulostaa kansipahvin ensioireilta. Vesi vuotaa pyttyyn ja pimentää tulpan. Kuivuttuaan alkaa käydä kaikilla. Tosin yleensä vain yksi pytty on pois pelistä ja lämpösenä toimii nätisti. Mutta ei se yhdellä kyllä jaksa pyöriä. Kahdella vielä just ja just. Puristuspainemittaus olisi kova sana. Yleensä kaasariongelmat ilmenee niin että ryyppy päällä toimii, muttei enää lämpimänä ilman ryyppyä.

Kyllä sinne E13 kaasarin saa sopimaan, on vaan vähän sovittelua ja osien risteyttämistä. Kaasuvaijeri mm. vetää eri suunnasta ja olikohan nyt jotain muutakin, enpä muista. Joskus tein vastaavan swapin toisinpäin eli vanhemman mallin E15 kaasari uudempaan E13 koneeseen. Hyvin toimi, kun sai sopimaan paikalleen.

JacquelineVioletta

Tai sitte kansi on vaan halki ainaki tuo oma b11 kupee teki tuommosta samaa kun laitto kylmänä käyntiin kävi kolmella. Sytkäosien uusiminen ei auttanu sillon. Kun kansi purettiin löytyä sieltä selvä halkeama ventiilikoneiston puolella.
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder