Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Terrano 2:n käyntihäiriö

Aloittaja Rasad, helmikuu 20, 2011, 11:47:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rasad

Elikkäs nytten on ongelmana -97 2,7 tdi terrano 2:ssa nykiminen. kesällä ilmenee tasakaasulla lievää nykimistä(kaasua korjaamalla saa pidettyä poissa) ja alle -15 lämpötiloissa pomppii kuin kenguru jos polkee kaasua kovasti. Nykiminen alkaa siinä hieman alle 2000 kierrosta ja pahempaa mitä kovempaa kaasuttaa. alakierroksilla ei nyi. suotimet vaihdettu jne. vinkkejä mahdollisista vioista ja kuinka niitä on voitu kokeilla onko vika siinä? seuraavaksi kokeilen saako dieseliä tarpeeksi erilisellä tankilla konehuoneessa. 

:-/

Tare

Epäilen myös polttoaineen saanti ongelmia. Saatko autoa lämpimään talliin, tutki polttoaine linjat edestä taakse, saattaa olla tukkeessa jostain tai linttaantunut.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"