Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera P11 äänimerkki?

Aloittaja Puusilma, helmikuu 08, 2011, 18:13:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puusilma

Kuuluuko tuolla P11:sta keulalla olla yksi vai kaksi äänimerkin torvea alunperin. Siellä on nyt vain yksi ja säälittävän hiljainen se on :o.

ja_ke

Kyllä siinä yksi taitaa olla mullakin, muistelisin, kun tutkin sitä itsekkin. Töötti kuullostaa lähinnä murrosikäisen sian vingahdukselta. Ei sitä kehtaa edes käyttää  ;D
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

Tero-75

#2
LainaaKuuluuko tuolla P11:sta keulalla olla yksi vai kaksi äänimerkin torvea alunperin. Siellä on nyt vain yksi ja säälittävän hiljainen se on :o.
Töötin takaosassa pitäis olla ruuvi. Koita kiertää sitä varttikierros kerrallaan suuntaan tai toiseen ja koita muuttuuko ääni paremmaksi.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Puusilma

#3
Ja sieltä löytyi muuten kaksi torven virtapiuhaa vaikka vain yksi torvi on vain paikoillaan. Mulla on tuolla hyllyssä 850:n vollen kaksi torvea. Kohta ne löytyy P11:ta keulalta :D.

Jylppy

#4
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

M i g i

Joo 2 niitä on ja molemmat on vierekkäin lukkopellissä/tukipellissä

ja_ke

No kaksihan siellä näkyi olevan, mutta sitä säätöruuvia en löytänyt edelleenkään.
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

kurttu

#7
Primerassa on kyllä harvinaisen neitimäinen soundi torvessa. Mä en tarvi äänimerkkiä, mutta katsastusmies soittaa sitä joka vuosi.

VHi

Näin on muuten K11 Micrassa myös :D Semmonen piip. Taisi mennä Nissanilla silloin huonosti kun piti alkaa säästämään jättämällä toinen pois.
K10 1.0 GL vm. 85 HTX-586 | Myytyjä: 1 x K11, 6 x K10

Puusilma

LainaaJa sieltä löytyi muuten kaksi torven virtapiuhaa vaikka vain yksi torvi on vain paikoillaan. Mulla on tuolla hyllyssä 850:n vollen kaksi torvea. Kohta ne löytyy P11:ta keulalta :D.

Nyt muuten soi :D.