Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

multivalven öljyn kulutus!!

Aloittaja BB64, tammikuu 10, 2011, 21:38:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BB64

missähän vika kun -90 1.6 multivalve sunny kuluttaa aika tolkuttomasti öljyä.lisäsin ylärajaan ja n.500 km jälkeen pikkasen tikun kärki kastu.lisäsin uudestaan ylärajaan ja 250km jälkeen öljyä alle alarajan.kone ei savuta ja siksi ihmetyttää nuin kova kulutus.kilometrejä 290000.aikaisemmin mulla oli 8 ventiilinen ja se haisi ja savuttikin melko lailla mutta silti se kulutti murto osan tähän verrattuna.mikä lienöö hämminki??

nissan-man

Lainaamissähän vika kun -90 1.6 multivalve sunny kuluttaa aika tolkuttomasti öljyä.lisäsin ylärajaan ja n.500 km jälkeen pikkasen tikun kärki kastu.lisäsin uudestaan ylärajaan ja 250km jälkeen öljyä alle alarajan.kone ei savuta ja siksi ihmetyttää nuin kova kulutus.kilometrejä 290000.aikaisemmin mulla oli 8 ventiilinen ja se haisi ja savuttikin melko lailla mutta silti se kulutti murto osan tähän verrattuna.mikä lienöö hämminki??
Vuotaa maahan? onko jäähdytysneste puhdasta?  ::)
P10 GA16DS

BB64

hikoilee kyllä sieltä täältä,esim.kampiakselin stefa ja kannen ja kopan seutu mutta ei pahasti.ei juurikaan "merkkaa paikkaa".
nesteet ihan ok,ei öljyä siellä.vaihdoin ihan vasta termarin.

nissan-man

Lainaahikoilee kyllä sieltä täältä,esim.kampiakselin stefa ja kannen ja kopan seutu mutta ei pahasti.ei juurikaan "merkkaa paikkaa".
nesteet ihan ok,ei öljyä siellä.vaihdoin ihan vasta termarin.
Saattaa kait se kampiakselin stefasta ruikkia melko paljonkin öljyä ajosssa..
P10 GA16DS

BB64

vaihdoin kampiakselin stefan ja öljyn häviäminen loppui siihen.olit todellakin oikeassa nissan-man,siellähän se vika oli!
kiitos vinkistä!!

chery

#5
Lainaavaihdoin kampiakselin stefan ja öljyn häviäminen loppui siihen.olit todellakin oikeassa nissan-man,siellähän se vika oli!
kiitos vinkistä!!
Oliko kuinka paha homa vaihtaa tuo stefa? Pitäis vaihtaa tuohon "projekti" Sunnyyn stefa keväällä kun lykkää öljyt ulos jo pelkästään tyhjäkäynnillä... Multivalve on tuo omakin...
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

BB64

stefan vaihto oli nätti homma.laturin hihna,rengas ja pyöräkotelon muovi irti.hihnapyörä lähti myllyllä helposti.normi kierre eli vastapäivään auki.eiku vanha stefa pois ja uus tilalle(maksoi 5 euroa)tosiaanki 500 kilsaa ja nippa nappa tikku kastu,nyt 700 kilometriä ja vielä ylärajassa,et kannatti uhrata vitonen ja tunti töitä tupakkataukoineen...

nissan-man

Lainaastefan vaihto oli nätti homma.laturin hihna,rengas ja pyöräkotelon muovi irti.hihnapyörä lähti myllyllä helposti.normi kierre eli vastapäivään auki.eiku vanha stefa pois ja uus tilalle(maksoi 5 euroa)tosiaanki 500 kilsaa ja nippa nappa tikku kastu,nyt 700 kilometriä ja vielä ylärajassa,et kannatti uhrata vitonen ja tunti töitä tupakkataukoineen...
Hyvä homma :) Ei ne ylleensä nissanin koneet öljyä syö ;)
P10 GA16DS