Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Lisävalot katsastuksessa

Aloittaja Heinämies, helmikuu 01, 2011, 11:52:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heinämies

Lisäkaukovalot, joista toinen lyhty pimeänä. Tuleeko sanomista katsastuksessa?

Miten nuo saa auki jos poltin onkin vain palanut? Ilmeisesti lasi pitää jotenkin taiteilla pois koska muuta reittiä polttimolle noissa ei taida olla......
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

Jylppy

LainaaLisäkaukovalot, joista toinen lyhty pimeänä. Tuleeko sanomista katsastuksessa?
Kaikkien valojen tulee toimia katsastuksessa.

Lainaa
Miten nuo saa auki jos poltin onkin vain palanut? Ilmeisesti lasi pitää jotenkin taiteilla pois koska muuta reittiä polttimolle noissa ei taida olla......
Öh, olis varmaan helpompi vastailla, kun tietäis minkälaiset lisäpitkät sulla oikein on - toteutuksia kun on useampia erilaisia..
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Heinämies

Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

BA

#3
Siinä tapauksessa muovinen taustakuori on vain painamalla paikallaan, pelkillä klipsuilla kiinni. Alapuolella pitäs olla kolo josta saa meisselillä kammettua auki.
Ja siis itse umpio lähtee muovikuoresta eteenpäin, kuori ja "jalka" jäävät paikalleen.

Heinämies

#4
Pitääpä tutkia ja kokeilla....

Onko muuten toinen pimeä lisäkaukovalo huomautuksen vai hylkäyksen arvoinen asia katsastuksessa?
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

Tero-75

LainaaPitääpä tutkia ja kokeilla....

Onko muuten toinen pimeä lisäkaukovalo huomautuksen vai hylkäyksen arvoinen asia katsastuksessa?
Jos muuta ei löydy niin todennäköisesti selviää korjauskehoituksella.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Heinämies

Irtosi helposti ja palanut poltin on vaihdettu  ;)
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

Heinämies

Lainaa
Jos muuta ei löydy niin todennäköisesti selviää korjauskehoituksella.

No löytyi muuta ja sinänsä aika yllättävää. Kuskinpuoleinen takaiskari näytti puhdasta nollaa eli että ei olisi vaimennusta ollenkaan :o. Kuitenkaan ajaessa en ole huomannut mitään poikkeavaa enkä mitään huonoon vaimennukseen viittaavaa. Päätin olla säästäväinen ja vaihdattaa vain sen vasemman takaiskarin nyt katsastukseen koska ovat kuitenkin satasen osia. Lisäksi vaihtotyö ei omin vehkein ja taidoin onnistu. Kunnollista paikkaakaan ei ole. Nyt jälkitarkastuksessa tuo uusi "koipi" sai arvon 64 ja toinen jota siis en vaihdattanut sai lukeman 63. Lienee ei ole tarvetta lähteä uusimaan tuota apparin puolen takaiskaria myöhemminkään vaikka sanotaan että ne pitäisi vaihtaa aina pareittain.
Nissan Micra K12 -09
Volvo 850 farkku -96

Krajok

mullakin kerran ladasta meni kaikki iskarit vaihtoon ja uusinta tarkastukseen ja joka kulmassa uudet iskarit, ni ei testerin mukaan kelvannu. oli ilmeisesti jotain häikkää päästi läpi kuite ku näki että uudet iskarit.
Datsun B310 1.6 (2T) 2d -82  *rojekti*

cedricfan

Tuo "vatkaus" ei saa olla yksin hylkäämisen peruste, vaan AINA pitää lisäksi tehdä silmämääräinen tarkastus SEKÄ perinteinen heiluttelu painelemalla.
Testeri ei toimi kaikilla autoilla: jäykkä alusta tai kevyt perä ovat kaksi esimerkkiä jossa testeri menee metsään auton pomppiessa testerillä.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40