Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primeraa ostamassa

Aloittaja miuge, tammikuu 26, 2011, 09:40:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miuge

2006-2008 HB olisi kiikarissa. Onkohan noiden vuosien 1,8 koneessa vielä sitä öljynsyöntivikaa? Entä kokemuksia 1,6 ja 2,0 koneista? Onko jotain tyyppivikoja tai muuta huomioitavaa? Kertokaa!

Kiitos :)

Puusilma

Ota varmanpäälle ja osta kaksilitrainen suoraan. Tulee pikku peräkärrikin mukavasti perässä.

Lousku

Varman päälle ja jätä ostamatta!
Täyttä skeidaa noi.
Kaikki osat kalliita, polttimoita palaa perkeleesti,
sähkövikaa, yms

Osta mielummin P11 tai Maxima.

ja_ke

Ei ole öljynsyöntiä noissa koneissa. 2.0 litraisessa väännöt ihan eri luokkaa mitä 1,6;ssa omien kokemusten perusteella. Ja tuolla 2.0 (ja jopa 1,8litraisella) pääsee ohittamaan melko reippaasti ilman, että tarvitsee heti pykältää pienemmälle maantienopeuksissa.
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

juusela

#4
Noin vuosi sitten tuli ostettua 1.6 -04 HB Primera.

Ostaessa 120tkm mittarissa, nyt 135tkm.

Kesällä teki sitä että kun laittoi vilkun päälle niin alkoi nykimään pirusti. Korjaantui takavalojen santapaperi ja crc käsittelyllä.

Muuta vikaa ei ole ollut.

Jousitus helvetin kova, on kuin kivireki.

Sisätilat todella hyvät ja automaatti-ilmastoinnista erityis kiitos hyvästä ja tarkasta toiminnasta. :)

Kulutus moottoritie voittoisessa ajossa meillä ollut laskimella laskien 7.5-8.5 l/100km, kesärajotuksilla mittarinopeus 130-140km/h n. 9.0 l/100km (ajotietokone kaunistelee hiukan lukemia)

109hv ja (muistaakseni) 1380kg , siitä voi päätellä että ei mikään "ohjus"  :)

Ei syö öljyä

98e5 bensaan siirrryin vuodenvaihteessa, en halua olla mikään valtion koekaniini

mcgangsta

LainaaNoin vuosi sitten tuli ostettua 1.6 -04 HB Primera.

Ostaessa 120tkm mittarissa, nyt 135tkm.

Kesällä teki sitä että kun laittoi vilkun päälle niin alkoi nykimään pirusti. Korjaantui takavalojen santapaperi ja crc käsittelyllä.

Muuta vikaa ei ole ollut.

Jousitus helvetin kova, on kuin kivireki.

Sisätilat todella hyvät ja automaatti-ilmastoinnista erityis kiitos hyvästä ja tarkasta toiminnasta. :)

Kulutus moottoritie voittoisessa ajossa meillä ollut laskimella laskien 7.5-8.5 l/100km, kesärajotuksilla mittarinopeus 130-140km/h n. 9.0 l/100km (ajotietokone kaunistelee hiukan lukemia)

109hv ja (muistaakseni) 1380kg , siitä voi päätellä että ei mikään "ohjus"  :)

Ei syö öljyä

98e5 bensaan siirrryin vuodenvaihteessa, en halua olla mikään valtion koekaniini

Itellä -03 varmari 1,6 koneella, mutta mun keskikulutus ei kyllä tuollaisiin lukemiin pääse D: Ajan pääasiassa yhdistettyä ajoa ja kulutus edellisellä tankillisella oli 7,2l/100km  8-)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

juusela

Lainaa

Itellä -03 varmari 1,6 koneella, mutta mun keskikulutus ei kyllä tuollaisiin lukemiin pääse D: Ajan pääasiassa yhdistettyä ajoa ja kulutus edellisellä tankillisella oli 7,2l/100km  8-)


Jos laskimella laskien (ei ajotietokoneen näytöltä) pääset noin pieneen lukemaan, niin ei voi kuin onnitella! :)

mcgangsta

Lainaa


Jos laskimella laskien (ei ajotietokoneen näytöltä) pääset noin pieneen lukemaan, niin ei voi kuin onnitella! :)

Laskin juurikin laskimella, edellisen tankillisen kilometreillä... Ajotietokone kertoi 7.3l/100km:llä, mutta olin nollannut sen muutenkin vissiin juuri kun olin tankannut...

Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla