Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

käypikö patrollin pakosarja rd28?

Aloittaja pimeämies, tammikuu 31, 2011, 12:27:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pimeämies

joo ois tarkoitus turbottaa laurelli eiks se turbon pakosarja käy rd28 mallin patrollin koneesta?

pasi77

jos se laurelin kone on rd niin käypi mutta jos ld niin ei.

pimeämies

mistä olette sen öljyn ryöstänyt turbolle,pystyyks siit suodattimen kohasta ottamaan kun näyttäs siin olevan valmiina kohta josta saa otettua sen?

Timppa

Lainaamistä olette sen öljyn ryöstänyt turbolle,pystyyks siit suodattimen kohasta ottamaan kun näyttäs siin olevan valmiina kohta josta saa otettua sen?

öljynpaine anturilta oon ite haarottanu ainakin LD28 koneessa onnistuu ::)
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004