Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

bensapumppu luupäähän!!

Aloittaja BB64, tammikuu 24, 2011, 17:39:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BB64

oisko jollakulla tietoa käykö J13(1300)moottorin bensapumppu
E1(1200)koneeseen?moottoreihin käy keskenään monet osat,miten lie tuo pumppu?
oma -64 1200 luupiä kaipailis semmosta!!

StanLaurel

Eri varaosanumerolla ainakin ovat, samoin pumpun kalvo.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

BB64

joo pumput eroavat toisistaan kyllä esim.E1 pumpussa korkeampi kupumainen kansi yhdellä ruuvilla keskeltä kiinni,kun taas J13 mallissa kansi tasainen ja useammalla ruuvilla reunoista kiinni.kalvo mekanismikin ilmeisesti jo mainitsemasi varaosanumeroiden perusteella muutettu.mutta itse laippa ja käyttö vipu näyttäisi samanlaiselta.tämä oletus vain kuvan perusteella.harmi kun ei ole livenä ni vois verrata.voihan olla nokka-akselin epäkeskoissakin eri nostot.onkohan nokka-akseleissa sama varaosanumero?kiitos sinulle StanLaurel!