Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Datsun cedric 230 käsijarruvaijeri

Aloittaja jasu, maaliskuu 09, 2010, 14:47:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jasu

Cedricciin pitäisi saada käsijarruvaijerin takaosa kun on entinen jo niin jumiin päässyt ja 100a:n alkup.plussan muotoiset pölärit Tarjoilkaa mikäli joltakulta löytyy.

[email protected]
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

BA

Minkäkuntosta ja minkälaista pöläriä haluat?

Uutta, huonoa vai jo maalattua? Huonot on tosi halpoja, uusi taas tosi kallis.
Mihin vuosimalliin, kapealamppuiseen vai isoilla takavaloilla olevaan? Deluxe vai STD, eli kromimuttereilla ja keskikupilla vai yksiväriset?

Kaikkia löytyy, enemmän ja vähemmän.

jasu

Ei tarvitse olla uudet mutta sellaiset kuitenkin että pysyvät paikallaan ja saa vaikka maalilla asiallisiksi. kyseessä on ihan perus suomi varusteinen isolamppu satiainen joten eiköhän tuollaiset standardipölärit käy.
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

mikan

#3
Löytyy ja ne aiemmin kysymäsi renkaat/vanteet myös. Privaa laitettu...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

jasu

aivan, käyn selvittelemässä paljonka rahti tulee niille renkaille maksamaan niin palaillaan astialle.
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

cedricfan

230sessä ei ole kuin yksi kässärivaijeri, hemmetin pitkä, mutta saa katki siitä pulttisäätökohdasta. Kuitenkin siis tulee yhtenä pätkänä. Saattaa olla että kellarissa olisi vielä yksi, mutta en kyllä ala kaivelemaan ennen kevättä ja pakollista siivousta :-/
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

jasu

siitä pulttiliitos/säätökohdasta pyörittelin sen peräosan irti joten sillä oletin että se olisi kaksiosainen, vaijeri kyllä kiinnostaa mikäli sen vain ennen vappua saisi (jollei ole liian kiireinen aikataulu)
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

cedricfan

Kunhan saa lumet pois pihasta = kalustoa tallista pihalle = pari kuutiota tavaraa siivottua kellarista talliin.
Piti tehdä jo syksyllä, mutta talvi yllätti suomalaisen autoilijan :D :-X
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

StanLaurel

Kaksiosainen on vaijeri ja myydään myös kaksiosaisena, ainakin orkkisosana.
Etuosa 36402-P1702 (lattiakeppi) tai -P2900 (rattivaihde), takaosa 36510-P0102.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

pasi77

olikohan se kincapissa vastaava vaijeri en muista varmaksi ...

cedricfan

Mar. 1976 issuessa ei sitten ole lainkaan Suomen 220Ceehen vaijeria, "column shift" on vain "auto" eikä "manual".

Täytyy siis ensi kerralla ottaa puolikkaat pois vanhasta pussistaan ja laittaa kahteen eri pussiin ja tuplata hinta ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

StanLaurel

No ei siihen rattimanuaaliin löydy mistään lähteestä vaijeria (orkkista ainakaan) eli siihen varmaankin käy tomaatin vaijeri.
Rattimanuaali taitaa olla neekerimalli suomea ja bangladeshia varten, ehkäpä sen takia sitä ei oo eurokirjoissa.
Mikäs ton sun 'yksiosaisen' vaijerin varaosanumero on kun ei mistään lähteestä löydy sellasta vai onkse tarvikekuraa.

ps. ei käy muiden mallien vaijerit, ainakaan numeron perusteella.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

jasu

meinasinpa jo puota kärryiltä tässäkin asiassa. lattiavaihteinen on tuo miun ceedrikki ja käkkäri tietenkin siellä kojelaudan alla. Kysynpähän tässä vielä samalla mahtaneeko olla toivoakaan sovittaa vaijeria 200l mallista vai onko lyhkäsempi.
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

cedricfan

LainaaMikäs ton sun 'yksiosaisen' vaijerin varaosanumero on kun ei mistään lähteestä löydy sellasta vai onkse tarvikekuraa.

ps. ei käy muiden mallien vaijerit, ainakaan numeron perusteella.

Tarvikepussissa nuo ovat olleet, aina ottanut talteen kun jossain näkyy koska vaikea saada. Mutta kun rakenne on noin ufo, markkkinat olleet olemattomat ja detaljeja orkkikseen verrattu niin lienevät olleet samasta tehtaasta peräisin? Tuohan on himputin monimutkainen varppi lämpösuojineen päivineen eli tarvikevalmistaja olisi kyllä oikaissut monessakin paikkaa.
Mutta nyt vaan pitäisi ensin löytää kätköistä esiin onko vielä...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Kari_67

LainaaCedricciin pitäisi saada käsijarruvaijerin takaosa kun on entinen jo niin jumiin päässyt ja 100a:n alkup.plussan muotoiset pölärit Tarjoilkaa mikäli joltakulta löytyy.

[email protected]

Tere

Nyt vaan hutonettiin huutamaan
http://www.huuto.net/kohteet/kasijarrunvaijeri-taka-datsun-220c240c260c-230vm71-75/132437968
Datsun AFII coupe -76/Datsun 240K-GT -73/Datsun Pick-up -73/Opel rekord 66/Graham 34 esi datsun

jasu

Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

jasu

Vaijeri ja pölärit saatu, kiitokset vinkeistä.

Noihin varaosanumeroihin palatakseni tämä jonka sain tuolta huutonetistä huudettua on shibako wiren valmiste, pelkkä takaosa ja varaosanumero on 36451-Q0101 model c230 (made in osaka japan)
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

zedric

36451-Q0101   tuo on C230 laureliin..
aka 200L...
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

jasu

niinpä olikin, näköjään lyhkäsempi on, olisi saanut käymään mikäli olisi laittanut kierretankoa väliin mutta onneksi kuukauden liotus polttoöljyssä virkisti tuon alkuperäisen ja nyt ei ole sen puoleen ongelmaa
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

AkiH

Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, että onko tuo Cedric se joku aika sitten Valtimolla myynnissä ollut kuparinvärinen?
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

jasu

Sama auto, karhunpäästä kävin hakemassa, nyt ollaankin sitten ihmeissään että kummanka koittaisi saada vapuksi tielle, sata-amppeerin vai tuon cedricin.
Datsun 260c -73, Honda CX500 -78"lietepumppu", Pappa-tunturi -67, Solifer Export -79, Ford Cortina 4d 1965, Winha 600-ties miltä vuodelta, Nuffield 460 -63

mortica

#21
LainaaSama auto, karhunpäästä kävin hakemassa, nyt ollaankin sitten ihmeissään että kummanka koittaisi saada vapuksi tielle, sata-amppeerin vai tuon cedricin.

Cedricin, niitä on vähempi liikenteessä kuin 100A:ta  :).

Tässä viestiketjussa tuli sen verran kattavaa tietoa 230:sen käsijarruvaijerista ettei tätä kannata poistaa, mikäli sopii jasulle? Muutin ekan viestin otsaketta ja vaihdoin sijaintia.
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

HV

Lainaa

Cedricin, niitä on vähempi liikenteessä kuin 100A:ta  :).

Tässä viestiketjussa tuli sen verran kattavaa tietoa 230:sen käsijarruvaijerista ettei tätä kannata poistaa, mikäli sopii jasulle? Muutin ekan viestin otsaketta ja vaihdoin sijaintia.
Jos jollain tarvetta tälläiselle vaijerille 36402-P1702 niin multa löytynee...
MR B110-72,VPL510-70,N12-84(2x klb110 2d coupe 70,71, E10-72) ex-MR N12-82 aut. MR B310-81, MR E10 -77, 7x 100A E10 -75-76-77-78-79, stw -74, 120Y-77, 2x 120A-79, 140A-81 ja 150A-82 0400662655