Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

n14 käyntiongelma

Aloittaja Zam1z, tammikuu 19, 2011, 22:20:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zam1z

Eli kyseessä -92vuosimallin nissani 1.6.
Ongelma on että kun startaa niin käy noin minuutista puoleen ja sammuu.
Alipaineletkut näyttäis olevan ihan kunnossa, ja vika tullut aika yllättäen tuossa syksyllä, sitä ennen toiminut ihan ok.

Tero-75

Sammuuko aina vai vain joskus? Lähteekö pienen odottelun jälkeen hyvin käymään?
Noissa on ollut ongelmia kärjettömän sytytyksen aivoyksikön kanssa, sijaitsee virranjakajan sisällä. Toimii hyvin kylmänä mutta lämmettyään sammuu.
Uusi maksaa hunajaa marmoritiskillä, ja alkavat purkamotkin jo tietää osan arvon.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Zam1z

#2
Kyllä se aina sammuu :/
Ja lähtee samantien käymään kyllä, mutta kaasua se tarvii.
Vähän aikaa kun odottelee niin ilman kaasua lähtee taas.
Pitänee katsoa toi virranjakajan kansi sitten kanssa, toivotaan ettei mitään kallista olis menny  :-/