Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera P12 sisälämpö ei toimi

Aloittaja Hanskyl, lokakuu 08, 2010, 14:27:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hanskyl

Moi,
Olen samasta asiasta jo aiemminkin tänne kirjoitellut, mutta ratkaisua ei vaan tunnu löytyvän. Eli olisiko kellään tietoa mistä voidaan kalibroida P12 Primeran (1,6 farkku 2004) sisälämmöt kohdalleen. Jos siis pyydän näytöllä 18,5 asteen lämpöjä, niin ohjaamossa on käytännössä (mitattu kahdella eri mittarilla) 23,5 astetta! Ei auta vaikka muuttaisi puhaltimen nopeuksia tai puhalluksen suuntia. Oikean polven kohdalla olevaa anturia puhdistelin pölystä, mutta ei sekään juuri asiaan auttanut. 18 astetta on täysin kylmää ja alkaa kyllästyttään säätimen räpläys 18 ja 18,5:n välillä minuutin välein!  :P

nojoo

oletko kokeillut mennä auton tietokoneeseen. itse ainakin huollan oman autoni ja nollaan myös servicen. ohjeet löysin netistä millä pääsee koneeseen.muistaakseni siellä jossain tiedoissa näin kohdan climate control ja sehän sama teksti lukee lämmönsäätö näytössä.mutta kyllä siellä tiedostoissa pitää olla varovainen ettei tee mitään väärää

M i g i

LainaaMoi,
Olen samasta asiasta jo aiemminkin tänne kirjoitellut, mutta ratkaisua ei vaan tunnu löytyvän. Eli olisiko kellään tietoa mistä voidaan kalibroida P12 Primeran (1,6 farkku 2004) sisälämmöt kohdalleen. Jos siis pyydän näytöllä 18,5 asteen lämpöjä, niin ohjaamossa on käytännössä (mitattu kahdella eri mittarilla) 23,5 astetta! Ei auta vaikka muuttaisi puhaltimen nopeuksia tai puhalluksen suuntia. Oikean polven kohdalla olevaa anturia puhdistelin pölystä, mutta ei sekään juuri asiaan auttanut. 18 astetta on täysin kylmää ja alkaa kyllästyttään säätimen räpläys 18 ja 18,5:n välillä minuutin välein!  :P
Paljonkos on lämmintä silloin kun 18astetta valinnassa?

Lousku

Tullut joskus vastaan toisella foorumilla.
Eihän toi anturi voi paljoa maksaa, osta uus ja kokeile
sillä!

nissanp12

2004 vuoden 1.8 primerassa sama ongelma. Taitaa olla tyyppivika.

Puusilma

#5
LainaaTullut joskus vastaan toisella foorumilla.
Eihän toi anturi voi paljoa maksaa, osta uus ja kokeile
sillä!

Huntin maksaa tuohon meidän pihalla olevaan toiseen autoon tuo ko. osa merkkiliikkeessä, joten kannattaa varmistaa se hinta ensin ennen kuin tilaa sen osan.