Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Blubird 1,6LX käyntihäiriöt?

Aloittaja Nissan Bluebird 1,6LX, marraskuu 28, 2010, 16:25:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nissan Bluebird 1,6LX

Ostin 1,6luupään joka käy mitensattuu välillä tyhjäkäynti hukassa välillä sitten huutaa sama vika kylmänä että lämpimänä oisko vika kaasarissa? Jos on niin selviisköhän säätämällä. En oo perehtynyt aiemmin luupäähän nii jos kertositte muut luupään omistajat tämmösen kulkineen huonot puolet/tyyppiviat!  :)

Gorgane

Tohon kirjottelin jokin aika sitten listaa Bluebirdin tyyppivioista/ominaisuuksista: http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1288035042

Itse en tuota 1.6 mallia ostaisi kyllä ikinä. 2.0 kone on jakohihna ajallaan vaihdettuna yksi kestävimpiä bensakoneita mitä on ja vääntöä löytyy kuin dieselillä ajaisi. Kulutuskin se tasainen 8 litraa sekalaisessa. 1.6 on selvästi heikompi esitys ja autoon alitehoinen.

Tohon huonoon käyntiin voisi nyt ihan ne perusjutut katsella kuntoon:
-Alipaineletkut
-Koska on sytkäosat vaihdettu? Tuleeko kipinää kunnolla joka pyttyyn?
-Onko ilmansuodatin tervaantunut tukkoon?

Nissan Bluebird 1,6LX

Juu Tämän ostin kun tarvitsin äkkiä auton edellinen oli mk3eskortti. Halusin vain jonkun japsin ja joka on vähän tilavampi tuskin pidän kovin kauaa kun enemmän toyotan miehiä olen. Camry suunnitelmissa jos en sitten tähän innostu tekniikan vaihtoa tekemään ei luulisi olevan vaikea leimata kahen litran koneelle kun näitä sillä on ennestään varustettu :)

Nissan Bluebird 1,6LX

Juu nyt tartteis kiireellisesti apua auto nykkii niin sa*tanasti ja pitäs päästä liikkuu bensaa saa ihan oikein ja kipinä puoli kans kunnos missä vois olla vika! ja nyt ilmeentynyt myös hyytämistä! Apua kiitos!!!

chery

Onko kaasari vai ruisku?

Itse lähtisin tutkimaan jumittaako automaatti ryyppy. Jos on siis kaasari, sekä sen jälkeen alipaine letkut.
Mites bensa pinta kaasarissa? Onko noin puolessa välissä kun katsoo siitä kaasarin "ikkunasta"?
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

Nissan Bluebird 1,6LX

Auto oli ruisku ja sain sen pelaamaan oikein, mutta vaihdoin sen pois kun sain pitemmällä leimalla olevan carina2 sopivalla välirahalla! Kesällä sitten taas nissania peliin varmaan N13 sunny niitä on tullut niin monesti harrasteltua!