Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

X-Trailiin xenonit

Aloittaja Pyrre, joulukuu 25, 2010, 13:14:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pyrre

Olen miettinyt kannattaisiko laittaa -05 vuosimallin x-trailiin näitä "halpis" jälkiasennus xenoneita. Olisikohan täällä kenelläkään kokemusta näistä?

AkiH

Saahan niillä kiina-xenoneilla ainakin muiden tienkäyttäjien vihat niskaansa, kun vastaantulija ei hajavalon takia näe mitään. Saatuahan se on toki sekin...
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

x-1

Itse laitan kylmästi koko keulan arsenaalin käyttöön kun tulee auto vastaan jossa on tuollaiset!! Suoraan sanottuna ottaa päähän yksilöt jotka ei ymmärrä lukemaansa, Ei tieliikenne käyttöön.

Pyrre

Paljonhan noita näkyy liikenteessä olevan, eikä ne ainakaan minua ole yhtään häirinneet, ei kyllä ole tapana katsoa suoraan valoihin olipa ne mitkä hyvänsä. Ehkä kumminkin unohdan koko xenoni homman, tuli vaan mieleen kun moni kehuu niitä.

Alppu

LainaaPaljonhan noita näkyy liikenteessä olevan, eikä ne ainakaan minua ole yhtään häirinneet, ei kyllä ole tapana katsoa suoraan valoihin olipa ne mitkä hyvänsä.

Seli seli...  :)

Mutta kyllä tuollaset paskat hajavaloa tuottavat vituttaa itseänikin.

Näkeekö niillä edes kunnolla?   :-?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

FieryRust

niih..

onhan niitä h7r xenoneita jotka on tarkoitettu heijastin umpiolle niin että ne ei häikäse.
jos laittaa normaalin h7 sarjan kiinni heijastin umpioon niin semmoisia tyyppejä pitäis sakottaa >:(

omassa autossani N16 vm2000 autossa on xenonit mutta olen vaihtanut faceliftin projetori valot ettei tulisi hajavaloa ja valojen suuntaus tarkistettu töissä.
kertaakaan ei ole vastaantulija vilkutellu valoja 8-)

offtopikkia mutta kun vaihdoin etu-umpiot facelift malliin niin säätömoottorit toimii väärinpäin vaikka vaikka miten ne 3 johtoa kytkisi kokeilin kaikki mahdolliset yhdistelmät.. renaultin laatua ;D

täälläpäin jollain kuskilla on myös samanlainen n16 nissani mutta sedani
siinä on vanhanmalliset umpiot ja siinä ei ole h7r xenoneita ja sen kyllä huomaa sokeakin,
pitää varmaan pysäyttää se ja sanoo pari valittua salaa

tossa selvitys noista h7r xenon polttimoista
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Products/%22Cobra%20H7R%20Muutossarja%22

olen myös lukenut juttua että jotkut on päässy katsastuksesta läpi laittomilla xenoneilla kunhan vaan lampun pesurit, valokuvio ja sähkösäätö nipukka sisätilassa toimii
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

cedricfan

Lainaa...niin semmoisia tyyppejä pitäis sakottaa >:(
Pitäisi on liian lievä ilmaisu. Ei muuta kuin kilvet pois sekä sakot vaikka liikenteen vaarantamisesta.

Lainaaolen myös lukenut juttua että jotkut on päässy katsastuksesta läpi laittomilla xenoneilla kunhan vaan lampun pesurit, valokuvio ja sähkösäätö nipukka sisätilassa toimii
Juu, ainakin jos on Saab 9-3 NG tai Chrysler Voyager niin onnistuu. Niissä kun umpio on D-merkitty ja inssi ei välttämättä edes hoksaa mennä tarkastamaan polttimoa e-merkinnän suhteen. Korkeuden säädön suhteen on monta eri muuttujaa kuten auton ikä ja takajousituksen tyyppi, mutta sisäsäätö ei ole tässä ratkaiseva.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40