Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Laurel C32 2.4sgx

Aloittaja Drifter, kesäkuu 30, 2010, 11:47:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Drifter

Haluaisin tietää minkä muun nissanin mallin (R30/S13?) osat voisivat olla sopivia laureliin, kun ei meinaa mitään kunnon palikkaa suomesta löytyä. Jos syksyllä saisin innostuksen alkaa rakentaa Laurelista JDM tyylisen katu-uskottavan auton. Kävisikö 200sx alustan osat laureliin? Tietääkö kukaan mitään ulkomaisia verkkokauppoja mistä löytyisi Laureliin palikkaa? Olisiko kellään myydä mitään kohtuu hintaisia ja sopivia vanteita?

Tarkoitus ei ole kuitenkaan rakentaa mitään lasikuituhelvettiä.  ;D

Sitten vielä jos kuulisin olisiko kellään kokemuksia bensa laureleista, kun ei ole vielä vastaan tullut toista.  :)
Datsun 220C -76

ILVES-Joe

Kaikki saatavuus ja sopivuus riippuu mitä ne ne kunnon palikat ovat eli tarkenna mitä tarvitsee saada parempaa niin helpottaa vastaamista.

Pikainen epäilys että 200SX:stä ei sovi montaakaan osaa koska alustaratkaisut ovat erilaiset.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

MK510

Kyllähän tuollaisella on ajeltu muutama vuosi.
Alusta taitaa olla sama kun Skyline R31:ssä mutta taka-akselistoon käy uretaanipuslat myös 300ZX Z31 mallista.
Mulla oli 7,5x16 et35 vanteet mutta ne vaativat edessä levikepalat kun rengas otti tolppaan, sopivampi et olis n.10-25 mutta ainakin käytettyjä vanteita on heikosti tarjolla.
Bensaa kuluu reilusti mutta sitähän saa vielä kaupasta lisää ;D
1300-L510, 1600-PL510, 1800SSS-HL510

Drifter

LainaaKyllähän tuollaisella on ajeltu muutama vuosi.
Alusta taitaa olla sama kun Skyline R31:ssä mutta taka-akselistoon käy uretaanipuslat myös 300ZX Z31 mallista.
Mulla oli 7,5x16 et35 vanteet mutta ne vaativat edessä levikepalat kun rengas otti tolppaan, sopivampi et olis n.10-25 mutta ainakin käytettyjä vanteita on heikosti tarjolla.
Bensaa kuluu reilusti mutta sitähän saa vielä kaupasta lisää ;D

Ok. Kävisiköhän R31 taka-akseli kokonaisenaan laureliin :-/
Mulla on nyt mangelsit alla ja ilman levikepaloja ottais jarrusatulaan kiinni. Mulla Laurel syö 20l/100km  ;D Vähän on rikkaalla...

Hakusessa olisi nyt ilmamäärä mittari, tyylikkämpi puskuri ja maski, levikesarjoja, lukkoperä, kisasempia jarruja yms.
Datsun 220C -76

Drifter

Alkaa pikku hiljaa käydä lompakolle laurelin kulutus ja aloin miettimään nykyaikaisempaa syttyä+ruiskua. Olisiko kukaan tietoinen, kuinka päivittää halvalla ruisku. Haluisin ainakin säädettävän moottorinohjauksen, mutta en tiedä saako sellaisia mistään.
Datsun 220C -76

ATP

180B kpl610 -72

TE71 Coupe -80
E36 323ia -98

Drifter

Perhana, jos vaan laittais suorilta skylinen RB25DET motin kiinni. Mitenköhän saisin leimalle? Laitan syksyllä uuden taka-akseliston R32 Skylinestä jos vaan saan sopimaan.  8-)
Datsun 220C -76