Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

sunnyn n13 onko 1.6 ja 1.3 8venttiili kannet samat

Aloittaja markusm, toukokuu 22, 2010, 15:32:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

markusm

eli sunnystäni vm88 1.6 8v on ilmeisesti alkanut vuotaa kannentiiviste, ja mietin että kun kannentiiviste näkyy olevan sama 1.3l ja 1.6l koneissa niin ovatko kannetkin keskenään vaihtokelpoisia.

kun minulla olisi varaosasunny samaa vuosimallia jossa 1.3 kone. aivan siltä varalta että  jos kansikin on ottanut itseensä.

nissan-man

Lainaaeli sunnystäni vm88 1.6 8v on ilmeisesti alkanut vuotaa kannentiiviste, ja mietin että kun kannentiiviste näkyy olevan sama 1.3l ja 1.6l koneissa niin ovatko kannetkin keskenään vaihtokelpoisia.

kun minulla olisi varaosasunny samaa vuosimallia jossa 1.3 kone. aivan siltä varalta että  jos kansikin on ottanut itseensä.
Saattapi ne olla samanlaiset, ainakin samat kiristysmomentit ;) Venttiilien koossa tms saattaa olla eroa, ehkä..
P10 GA16DS

take

Ovat kyllä keskenään vaihtokelpoisia, mutta ko. konversio saattaa hävittää muutaman hevosen. 1.3 kannessa on isommat palotilat, pienemmät venttiilit ja huomattavasti pienemmät imukanavat ja loivempi nokka-akseli. Lisäksi kaasarin+imusarjan ja pakosarjan joutuu laittamaan 1.3:sta ja koska pakosarja on erilainen niin pakoputkiston joutuu myös laittamaan 1.3 mallista.

Flame

Itse en vaihtais 1.6 koneeseen sitä kehnompaa kantta. Vääntöä ja tehoa katoaa varmasti.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

markusm

treenin vuoksi irrottelin 1.3 sesta kannen eilen ja totesin että kyllä se hyväkuntoinen ja renpattu on.

voipi pistää myyntiin jos joku tuollaista tarttee.

hakee uuden kansitiivisteen ja pistää joskus kun saa aijjalliseksi  tuohon 1.6l  käyttikseen.

yhden illan hommalta tuo vaikuttaas olevan onnistuessaan.