Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

cd-soitin

Aloittaja nissanaina, lokakuu 02, 2009, 10:57:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mies

LainaaOnko mitään valosäätöä tuohon Clarion-soittimeen? On meinaan aika hämärästi näkyvissä esim. mikä asema soi, sen ruudun valoteho on siis aika heikko siinä. Vai täytyykö tyytyä tuohon? Muistaa kyllä, mikä asema millekin numerolle on, mutta jos tuo on korjattavissa eli valoa voi jotenkin säätää, niin ainahan se parempi olisi, tosin mitään teknillistä säätöä en ala tekemään, sitten antaa olla... :D

Sulla ei varmaan ole ohjekirjaa siihen soittimeen? Netistä mallin avulla googlettamalla voi löytää suurella todennäköisyydellä,etenkin jos jokin tuoreemman pään soitin kyseessä.

Taikka sitten vanhuuttaan on näyttö himmentynyt,sekin mahdollista.

Jos et itse löydä googlella apua,niin pistä se soittimen malli näkyviin niin voin yrittää kaivaa sitä manuaalia  :)
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

take

Noista clarioneista palaa näytön valaistuksen polttimot vanhuuttaan. Helppo vaihtaa jos ruuvari ja kolvi pysyy kädessä. Eikä pitäis olla pahan hintainen teettääkään jossain.

M i g i

Lainaa

Ei ollut merkistä kyse, eikä häränkakan syömisestä. Omasta mielestä hyvässä soittimessa on DSP, ei ole edes tarve hattiwateille tai diskovaloille mitä alle satasen soittimista kyllä löytää.
siinä se tuli koko mun ajatus kerralla.. hyvä hannu...
mulla minimi vaade 2xrca min 2,5v ja joista toinen on saatava sub-linjaksi.. tuo 179€ pioneeri täyttää nämä kriteerit taino gigantista näyte kappale 129€.. halvat soittimet sisältää liikaa tingeliä ja tangelia kivoja ja värikkäitä valoja noista ei saa selkoa.. kalliimmat taas tylsiä ja selvälukuisempia..

Laura

Lainaa

Sulla ei varmaan ole ohjekirjaa siihen soittimeen? Netistä mallin avulla googlettamalla voi löytää suurella todennäköisyydellä,etenkin jos jokin tuoreemman pään soitin kyseessä.

Taikka sitten vanhuuttaan on näyttö himmentynyt,sekin mahdollista.

Jos et itse löydä googlella apua,niin pistä se soittimen malli näkyviin niin voin yrittää kaivaa sitä manuaalia  :)
Juu ei tosiaan tullut ohjekirjaa mukana, ja koitin alustavasti jo googletellakin, josko löytyisi jotain infoa. Ei tuo tosiaan niinkään häiritse, mutta tosiaan jos voi korjata, niin sitten. :)

LainaaNoista clarioneista palaa näytön valaistuksen polttimot vanhuuttaan. Helppo vaihtaa jos ruuvari ja kolvi pysyy kädessä. Eikä pitäis olla pahan hintainen teettääkään jossain.
A-haa. Ensimmäistä kertaa tosiaan olen tekemisissä tämän merkkisen soittimen kanssa, niin ei kokemusta hirveästi ole vielä. Tarkoituksena olisi hankkia jossain vaiheessa tuohon MP3:lla varustettu soitin, mutta hyvinhän tuo nyt ajaa asiansa vielä toistaiseksi. Sitä vaan, kun joissain soittimissa pystyy itse vaihtamaan mm. väriä, tai kirkkautta säätämään, niin ajattelin että josko tuossakin sitten. =)

Etsiskellään vielä, jos löytyisi jostain se manuaali. Kiitos vastauksista!
Before: Volvo 440 1.7i SE '92 MetalBlack, Nissan Primera 1.6 Comfort SportDeck '01
Today:  Volvo S60 2.4 '01

ja_ke

Itsellä sama soitin primerassa. Kokeiles ny alustavasti kopauttaa sitä. Välkkyykö näyttö?
En ole itse ainakaan vielä onnistunut löytämään "valon säätöä" kyseisestä härpäkkeestä.

edit: Oishan se tuolla autossa ihan se oikea ohjevihkonenkin sen soittimen käyttöön  ;D
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

Uusi Nissanisti

Lainaa

sehän nyt on niin että lähes kaikilta löytyy hyviä soittimia mutta niistä kun joutuu maksamaankin.. eli oli se sitten Pioneer, Kenwood, Alpine , Clarion jne niin ei noidenkaan alle satasen soittimilla tee mitään... 200€ ja siitä -> niin alkaa olla niitä ominaisuuksiakin.. alpine cde-9880r jos tuon saat alle 100€ niin voisin ottaa niitä 2kpl.. alpine cda-9886r jos noita alle satasella niin 10kpl kiitos..

merkki ei soittimesta tee hyvää kaikilla on kuluttaja mallinsa jotka yleisesti melko kuraa...
Voin lahjoitaa jonkin nuista sinulle, mutta jos tarvitset 10 kpl, niin maksaa sitten 900€!  :D
Tietenkin 2000-3000€ hintaa tekee niistä parempia vaikka minä saan alle tonnilla 10kpl? :-?

M i g i

Lainaa
Voin lahjoitaa jonkin nuista sinulle,
no ainahan ilmainen kelpaa... mistä saa noutaa vai laitatko postissa?

Uusi Nissanisti

Lainaa
no ainahan ilmainen kelpaa... mistä saa noutaa vai laitatko postissa?
Mutta mikä ihme "vinkuintialainen" sinulle kelpaa koska "Pioneer, Kenwood, Alpine , Clarion yms." ovat mielestäsi "*askoja"?  :D
Lahjoitin yhden "Blaupunktin" viime vuonna koska oli mielestäni nuita em. merkkejä huonompi, mutta kait "vinkuintialainen ÄLLGEE on sinulle paras vaihtoehto", tosin maksaa vain 50 Eskoa?  :P

M i g i

Lainaa
Mutta mikä ihme "vinkuintialainen" sinulle kelpaa koska "Pioneer, Kenwood, Alpine , Clarion yms." ovat mielestäsi "*askoja"?  :D
Lahjoitin yhden "Blaupunktin" viime vuonna koska oli mielestäni nuita em. merkkejä huonompi, mutta kait "vinkuintialainen ÄLLGEE on sinulle paras vaihtoehto", tosin maksaa vain 50 Eskoa?  :P
.. kyse oli kaikista merkeistä ja valmistajista että niillä kuluttaja malleilla eli alkaen malleilla eli juurikin noilla halvoilla ei tee mitään.. mulla on nyt autossa pioneerin soitin mutta ei alkaen malli ja tuo pelaa kyllä ja hyvin.. toisessa autossa Blaupunkt:n soitin eikä tämäkään alkaen malli ja tämäkin on erittäin hyvin asiansa ajanut, tosin sen verran täytyy mainita tuosta blaukkarista ja sen huonoista puolista että kaikki lisäominaisuudet jotka tuosta löytyy ja joita ei alkaen malleissa ole jotka tuosta tekee juurikin alkaen mallia paremman, niin täytyy ostaa siihen eli subi lähtö, aux lähtö ym.. . hyllyssä on kenwood:n soitin joka alkaa olla jo pala historiaa mutta maksoi 4800mk vuonna 2000 ja toimii edelleen erin omaisesti ja päihittää vielä monta soitinta ominaisuuksillaan mutta kun ei ole mp3 :-/

ne on nää makuasiat

Mutta siltikin se alpinen cda-9886r lahjoitettuna kiinnostaa ;)

tämä uhkaa pahasti mennä kinasteluksi joten eiköhän tämä ollu tässä ja jatketaan sitten vaikka privalla tätä keskustelua, ja koska tämä karkaa jo off topikin puolelle vaikka cd-soittimesta tässäkin on kyse.

ja_ke

Nohniin. Eli onko se oikeasti tuon alkuperäisen Clarion cd soittimen irroitus noin vaikeaa, minkä tuo topicin eka linkki antaa ymmärtää. Sekö on ruuveilla kiinni?

edit; Itse itseäni korjaten, ei ole. Piti vaan löytyä uuden karheat irroituraudat. Tosin, ei olisi lähtenyt ilman että olisin ottanut irti koko paneelin (koska oli omat irroitusraudat niin kuluneet), joka lähti kun irroitti alareunassa olleet pari ruuvia ja sitten vain talttameisselillä klipsit paineli nurkista irti.
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

Uusi Nissanisti

Alpinen cda-9886r tosiaan maksaa minullekkin yli satkun jos ei ole tarjouksessa, mutta vastaavia saa satkulla tarjouksesta, toisaalta voi tuokin joskus tulla tarjousmyyntiin, tarkistan kunhan kerkiän, todellisen hinnan vakio-ostopaikastani!  ;)

Laura

Sain viimein, tai oikeastaan muistin viimein tarkastaa Clarion-stereoiden mallin, ja sehän on kokonaisuudessaan siis Clarion DB318R. Alustavasti koitin tuohon ohjekirjasta etsiä, muttei vielä ole sattunut silmään. :-?
Before: Volvo 440 1.7i SE '92 MetalBlack, Nissan Primera 1.6 Comfort SportDeck '01

EL5

Laura

Kiitosta, tarvitsee perehtyä ja tarkastella tuota sitten tarkemmin! =)

Clarionilta kyselin eilen, olisiko heillä tietoa mistä saisi/saisiko heiltä manuaalia kys. soittimeen, mutta Ei oota tarjoiltiin.