Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

80-81 nelioviset Sunnyt

Aloittaja Pastori, marraskuu 11, 2009, 09:21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pastori

Joo tässä ihan vaan kyselisin näin yleisesti että onko liikenteessä/pihalla seisomassa neliovisia 150Y sunnyjä miten paljon? Soittelin tuossa AKE:lle ja siinä ohimennen kyselin noita rekisterissä olevien Sunnyjen määrää.

vm-80 37kpl ja vm-81 65kpl. Aken tädin mukaan ainut rekisterissä oleva neliovinen ois tilastojen mukaan mulla mutta onkohan tuo totta.. :-?

Niin ja nuo kappaleet on 140 ja 150yitä
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

ILVES-Joe

Kyllähän noita neliovisena on melko paljon mutta huomattavasti vähemmän kuin kaksiovisia, farkkujakin lienee vähemmän kuin neliovisia.

Neliovisten lukumäärästä veikkasin että kymmeniä ainakin mutta tuskin ihan satoja.

B310 sarjasta harvinaisin on coupe joita on viisi varmistettua yksilöä, sedaneista taasen 120Y on harvinaisin. (eli jos sellainen on niin ei kannata vaihtaa isompaa konetta)
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Pastori

LainaaKyllähän noita neliovisena on melko paljon mutta huomattavasti vähemmän kuin kaksiovisia, farkkujakin lienee vähemmän kuin neliovisia.

Joo sitä minäkin, on tullu ite nähtyäkin. Mitä lie akessa sekoilevat. Noista 102 rekisterissä olevasta kipaleesta täytyy olla osa 4 ovisiakin.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

NikoKela

Meillä päin ainakin yski 150Y mutta ei rekisterissä.
Ajoauto:
Volvo V40 vm.98

Ikuisuusprojekti:
Datsun 120AF2 F10 1.2 vm.79

Varaosa-autot:
Volvo S40
Volkswagen Golf mk3

JapSan

Täällä odottaa tuo taksimallin 150Y pellirempan päätöstä että uskaltaa konttorilla käyttää :P
Datsun 150Y B310 -82
Datsun 1500 Pick-Up GNL620 -76

jannep

Itselläni oli -81 mallinen 150y neliovisena -80 luvun lopussa -rek no:trj-300, lieneeköhän vielä olemassa vai onkohan jo kokonaan oksidoitunut? Eli jos tunnistit auton niin laita tietoja.

NikoKela

LainaaItselläni oli -81 mallinen 150y neliovisena -80 luvun lopussa -rek no:trj-300, lieneeköhän vielä olemassa vai onkohan jo kokonaan oksidoitunut? Eli jos tunnistit auton niin laita tietoja.

Ei oo rekkaria tiedossa tuosta 150Y:stä mikä täällä päin on mutta sininen se on, voiko olla sama? ;D
Ajoauto:
Volvo V40 vm.98

Ikuisuusprojekti:
Datsun 120AF2 F10 1.2 vm.79

Varaosa-autot:
Volvo S40
Volkswagen Golf mk3

ville88

joo mulla on ajossa sellainen neliovinen 150y. rek. vsy-745
(väsynyt synkkään yksinäisyyteen)

luupaa

Mulla ajossa 2-ovinen ruskea -81
sekä pihassa 4-ovinen resu.
Sijainti Liperi / Pohjois-Karjala

ville88

LainaaMulla ajossa 2-ovinen ruskea -81
sekä pihassa 4-ovinen resu.
Sijainti Liperi / Pohjois-Karjala


taitaa olla mun entinen jonka kaveri möi sulle valkeilla mankuloilla??

luupaa

Villelle vastaus:
oli mangelssit jep. Ja karvanopat + wunderbaumit kuului pakettiin myös:) rekkari SYL?. jotain.
jos sie vaiviossa asustat meijän pitää shellille laittaa kokoontumisajot joku kerta pystyyn

ville88

joo sylvihän se ol. :)) niin voisi kyllä en mie enää vaiviossa asustele mut voinhan mie käydä sitä ratsunia siellä päin käydä näyttämäss jos muitakin olis tulossa. :)