Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nitinä ja kolina

Aloittaja sunny94, lokakuu 23, 2009, 14:05:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sunny94

Eli tommonen -94 sunny pitää kolinaa ja nitinää oikealta edestä,mikä
voisi olla syynä?
yritin katella mutta en kyllä huomannu mitään.

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

sunny94

kallistuksen vakaajantangon vaihtoin ei auttanu mitään :-[

Flame

Raidetangon pää tai alapallonivel on sitte seuraavat tarkastuspisteet.  Tai sit siel on entinen iskari.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

jip59

Lainaakallistuksen vakaajantangon vaihtoin ei auttanu mitään :-[
Harvemmin se vakaajatanko vioittuu muuten kuin katkeaa. MUTTA ne yhdystangot eli "koiranluut". Tai sitten vakaajatangon korinkiinnityspuslat.
Exät: B10 -67, B10 -69, B110 -70, B110 -72, KLB110 -73, K11 -96, Nykyiset: K10 -89, K10 -87, K10 -93, K11 -97 "Ratamicra", N16 -03

Uusi Nissanisti

Tiedä tuosta kun ei ole kokemusta, mutta joissain pirsseissä on kolluuttellet/nitistelleet alatukivarren puslat, siis puslat jotka kiinnittävät "ripustuksen" runkoon tai apurunkoon!  8-)

ja_ke

#6
Alapallonivel. Rengas ylös ja käännät sen tappiin, sitten sorkkaraudall väännät alatukivarren ja sen osanjonkanimeäennytmuista mutta minkä alapallonivel yhdistää, rupeaako välystä löytymään.. itellä oli 4-5mm  ko vähän "kolisi" :D
[s]n14 1,6lxi[/s] Nissan Primera 11-144. -01, 1,8.

StanLaurel

Ja samalla kun on rengas ylhäällä kokeilet onko pyöränlaakerissa väljää.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

sunny94

selvisi se kolinaki,oli perhana iskari löysäällä yläpäästä
kupista se yks mutteri millä se on kiinni ;D
Nyt kulkee taas niinko uus :)