Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

P 12 Primeran ajotietokone

Aloittaja Naskali, lokakuu 20, 2009, 19:43:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Naskali

Onkohan kukaan kuullut P 12 Primeran ajotietokoneen mahdollistan suomenkielistä softaa?

Lousku

Wut?
Eihän tuossa "ajotietokoneessa" ole edes paljon suomennettavaa!
Radiot ja muut hömpötykset...
Vaikka laittais japaniksi niin sen kyllä tajuais.

Naskali

Tässäpä näppärä vastaus. Kylläpä auttaa kun kysyy helpotusta asiaan.... :-X

take

Pakko esittää tähän kohtaan:

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66462&c=5

Mutta asiaan. Mitä vuosimallia auto on? Muistaakseni loppupään malleissa olisi ollut suomen kieltä mutta muistikuva on aika hatara jo 2 vuoden takaa. Varsinkin kun itse tottunut pärjäämään englannilla sen verran mitä tekniikan kanssa tarvii niin ei tullut kiinnitettyä huomiota. Eli en lupaa että olisi ollenkaan suomea valikoissa. Jos ei käyttöohjekirja osaa kertoa mitään kieliasetuksista niin paikallisen Nissan liikkeen puoleen kannattaa kääntyä.