Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Vacuum piping?

Aloittaja Alppu, lokakuu 18, 2009, 03:27:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Cedricisti


Uusi Nissanisti

Yleensä nuiden tarkoitus on tosiaan saastuttaa, siis sotkea mottia "tervaan"! ;D

Alppu

Miten tuo systeemi tarkemmin ottaen toimii?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Uusi Nissanisti

LainaaMiten tuo systeemi tarkemmin ottaen toimii?
Johtavat likaista pakokaasua tai muuta "mömmöä" sotkemaan "kaasaria" tai konetta!  >:(

Alppu

Lainaa
Johtavat likaista pakokaasua tai muuta "mömmöä" sotkemaan "kaasaria" tai konetta!  >:(


Toivoin jotain asiantuntevampaa vastausta...   :-?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

OH2KV

Näyttää alipainetoimisten/ohjattujen apulaitteiden kytkentäkaaviolta, toimittavat montaakin virkaa nykymoottoreissa.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Uusi Nissanisti

Tuolla tyhjiö-/alipaineletkustolla hoidetaan monta eri juttua kuten "pensahöyryjen" imemistä, pakokaasujen kierrätystä, "lisäilmapulseja", säätöjä yms. eli tarkempaan selvitykseen pitäisi tietää mitä "vakuumia" tarkoitat?  :D

Alppu

LainaaTuolla tyhjiö-/alipaineletkustolla hoidetaan monta eri juttua kuten "pensahöyryjen" imemistä, pakokaasujen kierrätystä, "lisäilmapulseja", säätöjä yms. eli tarkempaan selvitykseen pitäisi tietää mitä "vakuumia" tarkoitat?  :D


Kerro lisää vaikka tuosta "lisäilmapulseista"  :)
EGR on tapettu jo aikoja sitten  :D
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

doope

Lainaa


Kerro lisää vaikka tuosta "lisäilmapulseista"  :)
EGR on tapettu jo aikoja sitten  :D
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=42008.0

Alppu

#10
Lainaa
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=42008.0

Käyttääkö tuo sitten eri kanavaa kuin egr, ei siis johda ilmaa/pakokaasuja samassa putkessa välillä toiseen suuntaan ja sitten taas toiseen? Tässä kulkineessa kun menee vain yksi putki.

Googeltus ja vastaus: eri laitteita ovat.



-edit-

Kanava voi näköjään mennä suoraan kannen läpi, niin kun egr:n putket jossain tapauksissa.

http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?t=95156&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=af9d52929856f08bdaccbc8b0e5d2f17

Tämäkin taitaa jotenkin liittyä lisäilmapumppuun...

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/128129-secondary-air-system-carbon-build-up-removal-pictures.html
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Uusi Nissanisti

Lainaa


Kerro lisää vaikka tuosta "lisäilmapulseista"  :)
EGR on tapettu jo aikoja sitten  :D

Voin kirjoitta jos siitä sinulle hyötyä?
Kuinka pitkän selvityksen tarvitset?  :P

Alppu

Lainaa

Voin kirjoitta jos siitä sinulle hyötyä?
Kuinka pitkän selvityksen tarvitset?  :P

Kirjoita tähän kaikkien ihmeteltäväksi sen verta pitkä että asia selviää.

Toisaalta tuntuu että vastasin röllille...  :P
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Uusi Nissanisti

Lainaa

Kirjoita tähän kaikkien ihmeteltäväksi sen verta pitkä että asia selviää.

Toisaalta tuntuu että vastasin röllille...  :P

Minä mitään romaania jaksa kirjoittaa!  :-X
AAC-vena huolehtii tyhjäkäynnistä.
FICD-vena ilmastoinnilla varustetuissa autoissa tekee periaaatteessa tuota samaa.
Pensahöyrysäiliötä tyhjennellään tarvittaessa kunhan ei häiritse normiajoa.
EGR-vena hoitaa em. hommaa ja lisäksi pakokaasuilla "kaasarin" sotkemista BPT-venan avustuksella.
Tuohon lisävenojakin kulkineesta riippuen.......
Tuli nyt lyhyt tumma (= taskuromaani) kun en millään jaksa kirjoittaa pitkää tummaa (= jatkoromaani)!  :D