Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N13 1.3:seen 5-vaihteinen laatikko?

Aloittaja Jupe_B, lokakuu 14, 2009, 18:31:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jupe_B

Käykö 1.6 litraisen n13:sen laatikko 1.3 litraiseen?
Ois ykskutonen varaosa-auto tiedossa ja vitosvaihde houkuttelis rouvan autoon.
Lunta sataa ja kaikkia v*tuttaa

Tero-75

Laatikko sopii koneeseen ja autoon muilta osin, mutta muistaakseni vetonivelissä ja/tai akseleissa oli jotain eroa. Olisiko ollut sisemmät nivelet erilaiset. Pitäisi kuitenkin käydä samoihin akseleihin.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76