Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Natina edestä kuskinpuolelta?

Aloittaja make86, lokakuu 13, 2009, 21:14:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

make86

Missä mahtaa olla vika kun auton edestä kuskin puolelta kuuluu natinaa aina kun ajaa jostain kuopasta. Silloin kuuluu myös natinaa kun auto on paikoillaan ja menee itse painelemaan kuskinpuoleista etupäätä alaspäin.
Olisiko iskari rikki vai mikä siellä mahtaa natista?  :o Auto on Nissan Almera 1,6 vm.98

FieryRust

jos se on tullut nyt talvella esille niin luulisin että muovien väliin on päässyt vettä joka on jäätynyt
pidä auto lämpimässä niin saattaa lopettaa nitinän
voin totta kai olla väärässä ja vika on jossain muualla
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

Lerssinen

Kokeileppa tehdä sama testi ovi auki  ::)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Datsuuna

Jotain "kuivuutta" siellä varmaan on  ;D. Oliskohan joku pyöräntuentaan liittyvä rasvan puute kyseessä ?
Asiasta pääsee parhaiten selvyyteen, kun on avustaja keinuttaa autoa samalla, kun itse tutkit syytä. :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

keppi

En tiedä almeran pyöräntuennasta mutta primerassa mulla autto tuohon natinaan ku rasvas kunnolla ylätukivarsien nivelet.
B310 '79 - B310 '81 - Y60 '90

Jylppy

LainaaEn tiedä almeran pyöräntuennasta mutta primerassa mulla autto tuohon natinaan ku rasvas kunnolla ylätukivarsien nivelet.

Almerassa ei ole Multi-link tuentaa edessä, vaan tavalliset McPhersonit - eli ei ole ylätukivarren puslia, mitä rasvata.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Datsuuna

Tämä tiedetään kyllä sillä itselläkin on N15 Allu. Tarkoitit varmaan viestisi Kepille. Vaikea tollasesta on sanoa muuten, kun kuten jo sanoin avustajan liikuttaessa autoa ja aiheuttaessa näin "natinaa" pääsee kunnolla hakemaan äänen lähdettä.  :) Toi nivelten rasvaus on hyvä konsti. Synteettinen kumi ei öljyä pelkää.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti