Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan KingCab SD23

Aloittaja Beast, elokuu 24, 2009, 21:01:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Beast

Tervehdys, otin omasta kingcabistä bensa koneen poikkeen tarkotuksena vaihtaa 2.3 kiisseli tilalle, ja rupesin miettimään että voipi olla melkoisen tehoton vakiona, eli olisiko foorumilaisilla turboa+pakosarjaa kyseiseen koneeseen. Olisin kiinnostunut :) koneella en tosin ihan joka päivä ehdi käymään intin takia.

Lerssinen

#1
Sanon suoraan sinullekkin, en suosittele  :D

Parhaillaan se on tätä
http://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s

Ja sen jälkeen tätä  ;D


Ja sykli senkuin jatkuu, uskoin kolmannen koneen ja neljänne kannen kohdalla että turbotus ei kannata  ::) Vaparina olen ajellut tuolla toisella 140 tkm/ 5 Vuotta ite ilman murheita  8-)

Tuollaista siellä oli, kuva tosin kun paikallaan oli vielä vanha cooleri
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Beast

ei kestä edes pienemmillä ahdoilla?  :o :'(

Lerssinen

#3
Iso EHKÄ..

Älä ainakaan niitä pikku ihi turboja kuvittele, iso sen pitää olla ettei pakopaineet ja lämpö tapa tuota.. Lämmöllä se kuolee, ei paineella..

Syylärit pitää olla kunnossa kuten vesikierto ja letkut muutenkin, hyvät öljyt ja puhdas lauhdutin..

http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=3207
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Beast

no voehan, taitaa olla parempi pitää tuo vakiona ja ajella vaan turbo patukalla  8-)

Lerssinen

Kyllä sillä varmasti sillä konstin pitemmälle pääsee, joskin hitaammin  :D

Tee suorempi putkisto siihen, helpota ilmansaantia ja säädätä pumppu kohdalleen niin tulee ne kadonneet tehot vapariinkin takaisin  ;)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Beast

mulla tulee "suora" putki lavalle... :D auttaako vapari yhtään ilman saantia? tai onko muita keinoja saada tehoja jos ei kerran turbottamalla kestä?  :P

Lerssinen

No suoremmalla lähinnä tarkoitin läpivirtaavia vaimentajia, se orkkis on ainakin uutenakin meleko tukkoinen joskin hiljentää tietty..

Vaparia en suosittele, huonoja kokemuksia monilla  :P

Eikä siihen oikein muita järkeviä keinoja enää olekkaan, saat toki kokeilla turbottaa en estä mutta kannet alkaa suomenmaasta olla vähissä jos niitä sattuu tarvitsemaan syystä taikka toisesta  ::)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Beast

selviö, en taida lähteä rikkomaan alta 100t ajettua konetta turbottamalla sitä ;D elikkä virtaampaa änkkää vain kiinni juuh.. :)

Beast

Btw kellään ei varmaankaan ole tarvetta tuolle 2.4 bensakoneelle? pyörii pihalla ylimääräsenä...

Beast

Lerssinen ei siul sattus olemaan sitä turbopako- ja imusarjaa jos sul toi konekkin särky? ;)

Vatugga

LainaaLerssinen ei siul sattus olemaan sitä turbopako- ja imusarjaa jos sul toi konekkin särky? ;)


Lerssisen pakosarja oli mallia jatkokäyrä ja imusarja mallia vakio.
-Nissan Bluebird T12 2.0TdiC-
-Toyota Avensis T220 1CD-FTV-

Lerssinen

#12
Eli näpskops kätevästi  :D (tuossa heppailuvaiheessa)


Kannattaa hieman kattoa osuuko imu ja pakosarja kunnolla kanteen mutta teit niin tai näin ei kestä.. Onnea matkaan  ;D

Enivei, imu ja pakosarjoja löytyy useita jos haluat västätä jotain muuta niistä, ei oo kalliita eikä tartte omia särkiä  ;)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Beast

LainaaEli näpskops kätevästi  :D (tuossa heppailuvaiheessa)


Kannattaa hieman kattoa osuuko imu ja pakosarja kunnolla kanteen mutta teit niin tai näin ei kestä.. Onnea matkaan  ;D

Enivei, imu ja pakosarjoja löytyy useita jos haluat västätä jotain muuta niistä, ei oo kalliita eikä tartte omia särkiä  ;)

aha kiitän :)

tomi1977

mulla olis tarvetta 2,4 bensa koneelle

Beast

Lainaamulla olis tarvetta 2,4 bensa koneelle

tajusin just että eihän tuo takavetosen öljypohja käy tuohon 4x4:seen niin pitää tuosta 2.4 bensakoneesta sovitella siihen 2.3 diisseliin se öljypohja niin en sittenkään ainakaan ihan vielä luovu tuosta koneesta :-/

topelius5

Myytkö kaasarin siitä 2.4 bensa koneesta?

Beast

LainaaMyytkö kaasarin siitä 2.4 bensa koneesta?

pitää kahtoo paljos oisit valmis maksamaan siitä?

topelius5

lukase joskus noita sun yh viestejä.................... olet jo saanut joitakin