Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

primera 1,6 -94

Aloittaja saletapio, lokakuu 09, 2009, 08:27:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

saletapio

miten saisin ajoneston pois päältä kyseisestä autosta?
vai pitääkö se käyttää merkki liikkeessä? :o

Jylppy

Siis eikö ajonesto mene pois päältä, vai haluaisitko sen kokonaan pois?

Onko ajoneston ohjaus kaukosäätimellä, vai onko avaimessa siru? Vilkkuuko ledi kojelaudan päällä?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

saletapio

#2
LainaaSiis eikö ajonesto mene pois päältä, vai haluaisitko sen kokonaan pois?

Onko ajoneston ohjaus kaukosäätimellä, vai onko avaimessa siru? Vilkkuuko ledi kojelaudan päällä?

joo avaimessa on kaukpsäätö, nk katkastaan ja vilkkuvalo kojelaudalla.mut kun käynnistän sitä aamuisin,ei yritäkkään,pitää muutaman kerran tarttailla ja hörähtää sit ku kesä kelillä.ajattelin vikaa siinä et kytkeytyykö se pois kunnola,tai voihan jossain muualakipätkiä.pumppu jos on tankin sisälläni jonkulaista hurinaa kuuluu kun vääntää virrat päälle ja pitää odottaa vähänaikaa et se ääni 'muuttuu'.... :-/ ja haluaisin kokonaan pois käytöstä ton eston....

BA

Nissanin NATS antaa auton startata, ja jopa käynnistyä sekunniksi-pariksi, sitten se sammuttaa auton.

Taitaa olla ennemminkin virtalukon pohjassa vikaa...

Jylppy

#4
Jos se kojelaudan ledi sammuu, kun kakesta painaa, niin NATSin pitäis olla pois päältä. Jos jää vilkkumaan, siinä on jotain häikkää.

Tuo NATSin poistaminen on hankala, ellei mahdoton homma tehdä ominpäin, eivätkä mun käsittääkseni suostu merkkiliikkeessä sitä edes poistamaan (kun on turvavaruste).

Ajonestolaite on muuten 1.10.1998 jälkeen rekisteröidyissä henkilöautoissa pakollinen, joskaan tässä tapauksessa se ei ole.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75