Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

almera N16 facelift valot

Aloittaja FieryRust, syyskuu 06, 2009, 13:56:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FieryRust

homman nimi on tämä

pitäis saada facelift etuvalot paikoilleen ja sähköistettyä oikein.
mitään merkki liittimiä ei ole koska en löytäny yhtään eikä se haittaakkaan.

yritin perehtyä projektiin ja huomasin että EI facelift valot ovat merkkiä Valeo ja umpioon menee 4 liitintä.
Vilkku, parkkivalo, korkeuden säätömoottori, ajopoltin sekä pitkät samassa.
vilkkuliittimessä on 2 johtoa, parkkivalossa myös 2 johtoa, korkeuden säätö liittimessä 3 johtoa ja ajopoltin sekä pitkät liittimessä myös 3 johtoa.

facelift etuvalot ovat merkkiä Koito joihin menee vain 3 liitintä



Vilkulle, korkeuden säätö moottorille sekä keltaiselle liittimelle jossa kaikkien polttimoiden navat ovat yhdessä paitsi vikun ?

sattuisiko kenelläkään olemaan sähkökaaviota ?
tai voisiko joku vilauttaa kuvaa omasta N16 facelift mallista että minkä värisä johtoja siellä kulkee.
tai kertoa miten milloin mihinkin liittimeen tulee virtaa

osaan kytkeä säätömoottorin sekä vilkun mutta sitten menee sormi suuhun
eli noihin valoihin pitäis saada joku pieni kaavio siinä on 4 pinniä mihin tulee virta kun parkit, ajovalot, pitkät ovat päällä ja mikä niistä on miinus ?
epäilen että tuossa umpiossa on yhdistetty miinus pinni koska muuten ei pysty ohjaamaan 3 valoa 4 pinnistä

ja sitten jos pystyisitte kertomaan mistä EI facelift mallin liittimestä on mikäkin

jokaisessa liittimessä paitsi säätömoottorin liittimessä on musta johto onko se nolla ?

Vakio valojen piuhoja



tai sitten jos löytyy piuhasetti niin olisin kiinnostunut  :)
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

FieryRust

nyt on asennettu facelift valot keulille tein hienon sähkökuvan molemmista umpioista ja pistin vakio liittimet poikki ja väänsin abikoliittimistä uudet kaikki toimii ja pelittää moottori vaan menee alespäin kun laittaa sisältä ylöspäin ja toisinpäin
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

AkiH

Lopputuloksesta olisi kiva nähdä kuvia. :)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

FieryRust

vakioumpiot




sähköt kuva1



sähköt kuva2



ja totta kai valmis kuva



päivän tuunaus tuokio :)
kaverin kanssa tehtiin.
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

FieryRust

voin ettii jos satun löytää sen "sähkökaavion" millä kytkin noi valot
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

AkiH

Käyvät muuten yllättävänkin hyvin yksiin tuon vanhemman puskurin kanssa. Hyvältä näyttää.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

FieryRust

ei lyötyny enää mitään sähkö kaavioita.. kumma juttu
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

Uusi Nissanisti

Kyllä nuo vakioumpiot näyttää paremmilta, tai no, ainakin kirkkaammilta!  ;)

FieryRust

uusissa umpioissa normaalit sekä pitkät ovat H7 polttimoita ja totta kai valkoiset led parkit
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

FieryRust

#9
löysin kuin ihmeen kaupalla kaavion miten kytkin valot

vasemmalla vanha umpio ja oikealla uudempi



sitten semmoinen juttu että umpioitten korkeus moottorit eivät mene 1:1
jos oikein muistan niin uusissa umpioissa maa oli reunalla kun taas vanhemmissa se on keskellä
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

m@ke