Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Homer H20 kytkimen työsylinteri

Aloittaja V1000, syyskuu 23, 2009, 19:58:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

V1000

Eli kysymys kuuluu sopiiko jonkin muun mallin kytkimen työsylinteri ko. rakkineeseen?

On sen verran ryytynyt, etten saa mäntää ulos. Motonetistä löytyy vain tiivistesarja, ei koko sylttyä.

DieselHomer

tuosa on vissiinki 3/4 kooltaan tuo?

uudemmat taas 11/16

pitääpä verrata huomenna luonnossa onko muissa esim. laurel tms

sama.
F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31

Cedricisti

Jotenkin oon saanu sen kuvan että se ois kaikissa takapotkuisissa sama ?

Cedric, Laurel, ja jopa Y sarja.

Lerssinen

Ainakin se sama korjaus-sarja käy lähes kaikkiin  :o Pakuista puhumattakaan..
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Cedricisti

LainaaAinakin se sama korjaus-sarja käy lähes kaikkiin  :o Pakuista puhumattakaan..

Niin ja kinkkukapissakin on samaa lootaa kuin Cedricissä, todennäköisesti siellä on samat pultinreiät myös työsylkälle. Ja Urvan King (vanette).

Lerssinen

Daa, mulla on laurelin laatikko alla  ;D

No, ei se kytkinkoppa ihan sama kaikissa ole  :P
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

V1000

Sattui onnenkantamoinen ja löytyi tarvikeliikeestä ihan oikea korjaussarja huimaan 7 euron hintaan. Halkaisija on 17,5 mm.