Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

90 1.6 sunny vaihteisto kyssäri

Aloittaja jk68, syyskuu 07, 2009, 02:58:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jk68

Mikähän lienee vialla kun laatikko ääntelee. Kuuluu omituisia säveliä hiljaisessa vauhdissa, kovemmassa ei juurikaan mitään.  Joku laakeri saattaa olla mikä kohajaa, vähänkään jos vedättään hiljaa ajellessa niin ääntää, samoin kyllä vapaallakin rullatessa vähän kuuluu jotain.

Millanen homma on vaihtaa laatikko, lähteekö yksistään pois vai koneen kanssa ja ylä vai alakautta oisi otettava?  Leimaa vielä oisi jäljellä aikalailla ja tarttis talven yli kulkinetta, niin pitäs miettiä alkasko laittelemaan.   Vai, onko kovinkin tyypillistä että noissa ääntelee lootat, eli onko syytä huolestua kovastikkin?

M i g i

LainaaMikähän lienee vialla kun laatikko ääntelee. Kuuluu omituisia säveliä hiljaisessa vauhdissa, kovemmassa ei juurikaan mitään.  Joku laakeri saattaa olla mikä kohajaa, vähänkään jos vedättään hiljaa ajellessa niin ääntää, samoin kyllä vapaallakin rullatessa vähän kuuluu jotain.

Millanen homma on vaihtaa laatikko, lähteekö yksistään pois vai koneen kanssa ja ylä vai alakautta oisi otettava?  Leimaa vielä oisi jäljellä aikalailla ja tarttis talven yli kulkinetta, niin pitäs miettiä alkasko laittelemaan.   Vai, onko kovinkin tyypillistä että noissa ääntelee lootat, eli onko syytä huolestua kovastikkin?
Mitäs se tekee sillon kun painat kytkimen pohjaan? jos hiljenee niin painelaakeri (itsestään selvä kysymys mut kysynkuitenkin)

jos se johtuu siitä antaa mennävaan.. Mulla piti omassa laatikko sellasta meteliä että katkennut pakoputkikaan ei ajossa häiritse eikä ole vielä levinnyt (ääni ollut ajossa mukana 50tkm) (autokin on vielä omistuksessa mutta tarpeetomana seisoo pihassa)


Vaihteiston saa ilman konetta vaihdettua/irroitettua ja alaspäin taitaa tulla helpoiten..

Nismotin

mulla taitaa löytyä ainakin yks käytetty laatikko jos satut tarviimaan. On mikkelis ja lähtee kohtuu hinnal ku pitää saaha nurkkia siivoiltua....