Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Almera N15 parkkivalo-ongelma

Aloittaja tepi8, syyskuu 02, 2009, 11:28:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tepi8

Eli katsastus edessä mutta parkit ei pelaa. Tai pelaa kun ajovalot on päällä, mutta kun kääntää parkeille, ei muutosta tapahdu. Ilmeisesti joku rele palanut jostain? Onko kokemuksia? Ei viittis tollasen takia huoltookaan viedä jos vaihtaminen onnistuis neuvojen kanssa iteltäkin.
Kiitos.

Uusi Nissanisti

Mitä muutosta ei tapahdu?
Jos parkit ei syty kun virrat on päällä niin vedä niille uudet piuhat jostain paikasta josta saa virtaa kun virrat on päällä koska kuitenkin ne palaa aina kun virrat on päällä?  8-)

Datsuuna

Palaako rekisterikilven valot ? Entä takavalot ?
Oletko tsekannut sulakkeen F36 10A ? Jos sulake
on palanut on jossain parkkipiirissä ylikuormitustila
tai oikosulku. Jos taas sulake on ehjä valokytkin on
rikki. Joskus sulake saattaa palaa "vanhuuttaankin"
eli käytön ja hapettumisen takia. Päivävalojärjestel-
mälläkö toimii ?    :-?
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti