Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Almera N16 sumuvalot

Aloittaja FieryRust, heinäkuu 30, 2009, 12:47:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

FieryRust

kävin tilaamassa autooni alkuperäiset sumuvalot mukaan tulee kaikki tarvittavat releet, nappulat,johdot ja liittimet sekä itse valot
sitten päästään seuraavaan aiheeseen itse asennukseen.
mitä kannattaisi tehdä heti alkuun, mitä kaikkia osia irti, mihin kytketään mikäkin johto, minkälaisia välineitä olisi hyvä käyttää,
auto on nissan almera N16 2000 5ovinen
taitoa 0 innostusta 100
kuulin myös huhuja että siellä olisi johdot paikoillaan mutta katsoin niin silmääni ei ottanut mitään ovatko johdot jonkin muovin takana ?
releboksissa on 2 paikkaa jäljellä toisessa on alusta valmiina ja toinen on aivan tyhjä
toivon todella että mukaan tulee ohjeet.

kiitos jo etukäteen
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

Uusi Nissanisti

Lainaakävin tilaamassa autooni alkuperäiset sumuvalot mukaan tulee kaikki tarvittavat releet, nappulat,johdot ja liittimet sekä itse valot
mitä kannattaisi tehdä heti alkuun, mitä kaikkia osia irti, mihin kytketään mikäkin johto, minkälaisia välineitä olisi hyvä käyttää,
taitoa 0 innostusta 100
kuulin myös huhuja että siellä olisi johdot paikoillaan mutta katsoin niin silmääni ei ottanut mitään ovatko johdot jonkin muovin takana ?
releboksissa on 2 paikkaa jäljellä toisessa on alusta valmiina ja toinen on aivan tyhjä

kiitos jo etukäteen

Yleensä sarjoissa mukana asennusohjeet?  8-)
Minä olen yleensä asentanut sumareille oman katkasimen hyttiin, tosin kerran kytkin takasumareiden katkaisimeen!  ::)
Siis virta akusta releen kautta sumareille, maajohdot kytketään runkoon sopivaan "ruuviin"! Virta releeseen jostain johdosta tai akusta, heräte (maa) katkaisimen kautta. Vihtoehtona maa releelle suoraan ja virta katkaisimen kautta!  8-)

WannabeDJ

Lainaakävin tilaamassa autooni alkuperäiset sumuvalot mukaan tulee kaikki tarvittavat releet, nappulat,johdot ja liittimet sekä itse valot
taitoa 0 innostusta 100

kiitos jo etukäteen

Mistäs ostit kysyisen sumuvalo sarjan ja paljonko maksoi?  ::)

FieryRust

Merkkiliikkestä hintaa oli 200€ mukaan tuli kaikki nippelit ja nappelit
Oli helppo jopa minunkun asennella ne paikoilleen ja vielä niin että ne toimikin  :)
autossa oli valmiina kaikki johdotukset. piti vaihtaa vain sumuvalojen viiksi parempaan ja laittaa sumarit paikoilleen
sekä nissan merkkinen sumuvalo rele siihen tarkoitettuun paikkaan
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot