Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

ostaako vaiko eikö

Aloittaja eepu, heinäkuu 26, 2009, 21:27:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eepu

Kyselenpäs kokeneemmilta mielipidettä.Huomenna olisi tarkoitus käydä katsomassa ja koeajamassa Primera farkkua 1.6 Visia Traveller,ajettu 138000km ja vm2003.Muuta en siitä vielä tiedä,sillä huomenna pistän automyyjän tiukkaan kuulusteluun.Unohdanko vai onko ihan kelpo peli?Ensimmäinen nissani,jos tuon nyt hommaan.Kokemusta ei siis löydy kyseisestä automerkistä yhtään.Nainen tarvitsee nyt siis kipeästi apua. ;)

Glen

Ei kai tuossa nyt mitään isompaa vikaa ole. Ihan ok ajettava mitä muistelen. Aavistuksen on laiska tuo 1.6 moottori tuossa korissa mutta sen kanssa kyllä elää. Ja perätila on kohtalaisen iso.

-Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

eepu

Tuo kyseinen auto jää nyt ostamatta,vaihdelaatikossa jotain vikaa myyjän mukaan.Pakin kun laittaa päälle välittömästi sammuu.Tyypillinenkin vika?1.6 riittää minulle vallan mainiosti,ei sen mikään "formula" tarvikkaan olla. ;D Tavaratilan "isous" minut haluaisikin ostaa tuommoisen,sitäkun me tarvitaan. :) Tietty ois niitä varmaan isompiakin,mutta tuon kokoinen riittää,isompi se kun nykyinen auto. :)

Pritt

Meillä 1.6 farkku, vm -98. Ei tosiaan ole mikään tykki, mutta ollaan me sillä pärjäilty. Meidän auto on ollut aika uskollinen palvelija, mutta on sitä rempattukin. Etupäästä on vaihdettu melkein joka nivel ja varsi uuteen. Pakissa ei ole ollut muuta ongelmaa, kuin että joskus ei tykkäisi mennä päälle.
Etuylätukivarsien vaihto on ollut meillä "suosiossa", mutta se on helppo tehdä itse.
Mutta tykätään kyllä autosta ja varmaan se meillä saa olla loppuunsa asti. Kenties jossain vaiheessa pitää hommata sille toinen samanlainen kaveriksi. :)

eepu

Autossa kun autossa on varmasti aina jotain ja sillehän ei mahda mitään että kuluvia osia menee.Helppo ja helppo vaihtaa,ei luonnistu minulta.Minulle riittää kun osaan sulat,lamput ja renkaat vaihtaa sen jälkeen meneekin ammatti-ihmisen käsiin. ;D Huomenna katsastan samanlaisen nissanin,vähemmän ajettu ja välirahakin on pienempi. :) Katsotaan tarttuuko se mukaan ja jos sit tuo koiranryökälekin saisi vihdoin sen oman "yksiön" tavaratilaan. ;D

eepu

Eilen kävin koeajamassa sen toisen nissanin,tykkäsin kyllä ajettavuudesta muutenkin tosi siisti,mutta ainoa miinus puoli oli että kun vauhti meni sinne 90-100km/h alkoi auto tärisemään.Ratti,polkimet,penkit siis koko auto tärisi.Mainitsin asiasta myyjälle ja hän oli sen saman huomannut,sanoi johtuvan renkaista,jotka olivat kieltämättä ihan just sakkorenkaat.Hän oli tilannut jo uudet ja käymmekin ajamassa auton uudestaan uusilla renkailla.Voiko vika olla muussakin vai voiko huonot renkaat ja ilmanpaineet vaikuttaa noinkin paljon?En ole tottunut ajamaan "huonoilla" renkailla. ::) Auto sai kyllä "kyytiä" kun halusin olla varma ettei kolinoita tai muuta kuulunut,pakkikin toimi moitteettomasti. :)

Tsun-Tee

Lainaavoiko huonot renkaat ja ilmanpaineet vaikuttaa noinkin paljon? :)

Voi.

Uusi Nissanisti

LainaaMeillä 1.6 farkku, vm -98. Ei tosiaan ole mikään tykki, mutta ollaan me sillä pärjäilty. Meidän auto on ollut aika uskollinen palvelija, mutta on sitä rempattukin. Etupäästä on vaihdettu melkein joka nivel ja varsi uuteen. Pakissa ei ole ollut muuta ongelmaa, kuin että joskus ei tykkäisi mennä päälle.
Etuylätukivarsien vaihto on ollut meillä "suosiossa", mutta se on helppo tehdä itse.
Mutta tykätään kyllä autosta ja varmaan se meillä saa olla loppuunsa asti. Kenties jossain vaiheessa pitää hommata sille toinen samanlainen kaveriksi. :)
Paljonko mittarissa?
Meillä n. 270tkm ja vain "pystytuen alalaakeri" pitänyt vaihtaa vasemmalle eteen koska katsastuksessa niin määrättiin!  :o
Tosin ois pelittänyt luultavasti vielä pitkään koska ei haitannut!  >:(

eepu

No tänään kävin ajamassa uudestaan tuliterillä kesänakeilla ja voi että oli kiva ajaa. :) Harkitsen vielä huomisen ja sitten ilmoitan myyjälle mitä teen.tai no eikai mun tarvi enää harkita,kyllä se nyt taitaa olla mun. ;D