Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

laatikon öljy määrä kingcab

Aloittaja lazki, toukokuu 09, 2009, 17:59:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lazki

paljonko menee 2wd td25:n laatikkoon öljyä?

Lousku

www.castrol.fi
www.teboil.fi

Jos oikein katoin niin 2litraa,
aika monessa varaosaliikkeessä on myös kirjat josta
ton tiedon saa kaivettua.