Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Mittarin vaihto? Sunny N13

Aloittaja pikku-Esko, toukokuu 05, 2009, 18:41:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikku-Esko

Ajattelin, että jos vaihtais kierroslukumittarilla varustetun mittariston tuon
"karvalakkimallin" tilalle. Käyköhän ihan suoraan paikalleen vanhaan
reikään? Entä mites kaikki johdot jne? Kellään tietoa?
N13

Flame

haku käyttöön. on puitu niin täällä kuin dnsf:n puolella. käytä hakusanoja lx, slx ja mittaristo.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

Ekomies

omassa N13:ssa oli aikoinaan vaihdettu mittaristo L->SLX
seurauksena mykkä kierroslukumittari mutta kaksi bensamittaria  ;D
Nissan Maxima QX 3.0 2004