Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

N14 Sunnyn laatikko otti ja levis?

Aloittaja onre, maaliskuu 28, 2009, 10:32:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

onre

Morjes,

Eilen illalla ajelin duunista kotio satasta vitosvaihteella. Ensin Sunny nykäisi, sit alkoi metallinen hankaava ääni joka lakkas kytkintä painamalla. Samalla totesin että kappas, eipä lähde enää vitonen pois pesästä ainakaan yhdellä kädellä vaikka käyttäis vähän voimaakin. Kytkin ylös, hankaava ääni jatkuu ja auto oli pakko jarrutella tienposkeen kun kävi hirvittämään että jos se leipoo ihan kunnolla kiinni ja vetää etupyörät lukkoon (kerran käynyt näinkin, eri merkillä tosin...)

Kysymys kuuluiskin, että onkohan tää nyt sitten lootan täystuho? Tohon katiskaan on vaihdettu suht hiljan uus (käytetty) loota, että liekö sen asennuksessa sitten tehty joku moka. Onko tollasen vaihto kuinka tuskallinen toimenpide jos jostain halvalla löytäis ehjän?

pekko