Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

uusi tuulilasi?

Aloittaja molina66, maaliskuu 10, 2009, 17:43:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

molina66

tarttis saada semmosen kaverin puh. nro. jolta ostin jo pari kpl tuulilaseja viimeksi b11 sunnyyn,tyypillä on useampi kymmen 100 a,kaiken mallisia. numero kadoksissa!
vlb10-69 b11-86 wagon

BA

Kyseinen henkilö taitanee löytyä nimimerkin "ratsuncoupe" takaa. Pistä yksityisviestiä sinne suoraan, ei täällä toisten numeroita viitsi jakaa.

molina66

Jep! Kokeillaan tuota,Kiitos!
vlb10-69 b11-86 wagon