Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Taas siitä Bluebirdistä :(

Aloittaja Bluebird87, toukokuu 17, 2008, 13:30:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bluebird87

Moi. Mikähän mahtaa olla luupirtissä vikana, kun ei ole oikein tyhjäkäyntiä? Auto käy noin 10sekuntia ihan hyvin tyhjää ja sitten kierrokset putoaa, tosi alas ja lopulta auto sammuu. varsinkin lämpösenä tuntuu tekevän. Vika ilmestyi ihan yht´äkkiä liikennevaloissa.
Kiitoksia ja etukäteen vastaukisista :)

Cedricisti

Nyppääppä sähkövehkeitä irti yksitellen, vika ei tosin silleen löydy mutta saattaa auttaa jokapäiväistä ajoa.
Vento teki samaa, lämpöanturin johdon irroitus auttoi asiaa.

PrimeraSi

Hei!
Mun luupäävainaa teki samaa. Ensin sen sai käynnistymään helposti uudelleen, mut sit alkoi pahentua, joten kun risteys tuli, olin satavarma että nyt se sammuu enkä saa käynnistettyä. Kyllä se ihme kumma käynnistyi aina, katseita risteyksissä sai rutkasti, kun yritin saada sen liikkeelle  :'(

Sitten saapui Onni. Olin lapset kyydissä melkein kotona, kun syylari alkoi vuotaa, en huomannut muuta kuin liian myöhään... moottoritiellä tietysti. Vettä satoi ja siellä seisottiin, mää ja muksut. Jepariauto sattui pysähtymään, muttei voinut hinata kuulemma, ku oli kaksistaan koiran kans liikkeellä. Meikä tilas hinausauton, maksoi maltaita. Niin, se Onni. Se oli se, että sain hengitystä pidättämällä ajamaan tämän Luupään Autokeskuksen pihalle. Sieltä ostin Primeran, joka nyt talvikeleillä meni lunastukseen... Taas on alla Primera, tosin vain perhemalli.  :-? Onhan porukka mulle sanonut, etten ole enää 18 vee, joten en tarvitse sporttimallia...  :D

Toivottavasti sun asia selviää autosi kanssa, mä en Luupäätäni saanut neuvoista huolimatta skulaamaan.

Bluebird87

Syynä Bluebirdin käyntihäiriöön oli noin 200t ajetut tulpat :)