Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

sunnyn jakoketju(-90 1.4)

Aloittaja isin_sunny, helmikuu 22, 2008, 20:43:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

isin_sunny

kiristimen puolella ketju hyvinkin kiree ku taas toiselta puolelta ei (n.4cm liikkuu)
ottaa jo reunoihin kiinni ja pitää pahaa ääntä..
uskollisesti palvelleella nissanilla ois nyt edessä ketjuremontti....
kysymys kuuluukin jotta mitenkä iso/hankala projekti on ja paljonko osat maksaa (ei motonet osia minulle)
ketju? kiristin? rattaat? ohjain?

kertokaa edes tartteeko öljypohjaa irroittaa tai kantta..
ja mitä on ne kaksi pientä tiivistettä jotka ois hyvä vaihtaa ku ottaa jakokopan irti(siinä vesipumpun kohtaalla)

jotain edes joku vois kertoo(faktaa) kyseisestä operaatiosta

isin_sunny

vastaan itse itselleni ku kukaan muu ei vissiin asiasta tiedä.. ;D
projekti jokseenkin hankala .
ketju maksaa 115 € kiristin 90e ohjain 34€.
öljypohja piti irroittaa että sai öljypumpun imuputken+oravasuodattimen messiin.
kantta ei tervitse avata.
vesipumpun kohtaalla olevat tiivisteet ovat öljykanavan reikien jotain juttuja...(tosi tarkkaan sanottu)
ja sit kannattaa putsata se jakokoppa jo enne ku alkaa repimään sitä irti että varmasti löytää ne monet pultit joilla koppa on kiinni (myös moottorinkannakkeen alta/vierestä.)

jotta sellaista.....

gt primera



Jouduitko ottaa koko pohjan pois vai riittikö kun otit jakopäänkoppaan tulevat pultit irti?

isin_sunny

otin koko pohjan pois. kyllä se oravasuodatin ja imuputki olisi ehkä mahtunut tulemaan jos olis irroittanut jakokopassa olevat pultit.

sainpahan  samalla vaihdettua uuden tiivisteen öljypohjaan... ;)