Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera p10 -90 pakokaasuarvot liian korkeat!!!

Aloittaja Ape86, maaliskuu 03, 2008, 17:26:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ape86

#!@#¤%! eli piení avautuiminen siihen aluksi  :) Menin katastukseen ja HC oli melkein 500 tyhjäkäynnillä. nyt säädin sytkää summanmutikassa niin sai vinguttaa aika kauan n.10min että arvot laski sallittuihin mut hc oli kerroksilla yli 130 ja häkäarvot 0,6+ eli auttakee mitä voin tehdä?? tulpat aattelin vaihtaa mut oisko tohon sähkökaasari paskaan muuta tehtävissä?   :(

Ekomies

Pistäppä alkuun tarkastaen kaikki alipaineletkut että ei ole vuotoja tai tukoksia. Sitten vois ainakin katsoa aukeaako ryyppyläppä koneen lämmetessä.  :-/
Nissan Maxima QX 3.0 2004

Ape86

LainaaPistäppä alkuun tarkastaen kaikki alipaineletkut että ei ole vuotoja tai tukoksia. Sitten vois ainakin katsoa aukeaako ryyppyläppä koneen lämmetessä.  :-/

no yks tulppa oli irti ja oli täynnä öljyä sielä putkessa. taitaa vika olla siinä  :-X