Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

100A:n keskireikä ja pulttijako?

Aloittaja kingofapes, helmikuu 18, 2008, 13:10:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kingofapes

100a:n pulttijako lienee 114,3x4 mutta mikä mahtaa olla keskireijän halkaisija?
Nyt pitäisi saada kiireellä tietoa, kun pitää etsiä jostain talvikiekot 100a:han sopivilla vanteilla auton hakua varten, ja kun ampperi haetaan 8 tunnin ajon päästä, ei viitsi mennä summassa sellaisten vanteiden kanssa, joiden keskireikä onkin liian pieni..
<div style=

mikan

Enpä muista reiän kokoa. mutta villi veikkaus on että tuskin löydät vanteita joissa reikä olisi liian pieni. Varsinkaan edessä.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

kingofapes

LainaaEnpä muista reiän kokoa. mutta villi veikkaus on että tuskin löydät vanteita joissa reikä olisi liian pieni. Varsinkaan edessä.

t. Mika


juu kyllä olen itse ihan samaa mieltä, satkun reikä on sieltä pienimmästä päästä, mutta kuten sanottua, ajoa yhteen suuntaan tulee 8 tuntia, joten olis huomattavasti mukavampi lähteä matkaan tietäen että kiekot varmasti passaa alle, sen sijaan että huomaa perillä että eipä käy, ja tuottaa harmia myyjälle joka ei pääse autostaan eroon eikä saa rahoja kouraan, kun ostajalla ei ole keinoja kuskata autoa veks..  ;)
<div style=

ratsuncoupe

ostaa b11 sunnyn ja n10 cherryn tai n12 cherryn vanteet käy 100a datsuniin  varma tieto  ps.100a datsuneittenkaa pelannu 20 vuotta

HV

Alkuperäis vanteen keskireikä muhkeat 73mm... :)
MR B110-72,VPL510-70,N12-84(2x klb110 2d coupe 70,71, E10-72) ex-MR N12-82 aut. MR B310-81, MR E10 -77, 7x 100A E10 -75-76-77-78-79, stw -74, 120Y-77, 2x 120A-79, 140A-81 ja 150A-82 0400662655

kingofapes

LainaaAlkuperäis vanteen keskireikä muhkeat 73mm... :)

kiitos tiedosta. tämä tuli tarpeeseen sillä eräs kaveri mittasi omansa alkuperäisestä aluvanteesta, ilmeisesti ulkopuolelta koska sai mitaksi n64mm. virallinen tekninen mitta siis lie lähempänä tuota 73mm?
<div style=

mikan

#6
Sori, unohdin mitata. Eli vannetta ei kannata mitata vaan napaa. 100a:ssa vanne ei keskity keskireiästä. Takana tuo mitta taitaa olla aika liki sama, mutta edessä pitäis mun mielestä mennä pienempi reikäinenkin vanne. Hmm...jos laittaa spacerin väliin, niin sitten menee takanakin. Biltemassa spacerit ei paljoa maksa ja jos auto tarvii vain siirtää niin neljä paksua prikkaan ajaa saman asian.

t. Mika

ps. Missä apinoiden kuningas asuu? Luulis että jostain läheltä löytyis 100a:n vanteet ja renkaat? Mulla ainakin on ylimääräisiä...
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

kingofapes

Lainaa

ps. Missä apinoiden kuningas asuu? Luulis että jostain läheltä löytyis 100a:n vanteet ja renkaat? Mulla ainakin on ylimääräisiä...

tässä se onkelma on, olen tällä hetkellä pois suomesta ja auton hakuun on nakitettu velimies. sikäli pyrin pitämään homman mahdollisimman vaivattomana, ettei veljeltä pala käämit heti alkuunsa..  ;D

no, hän pyrkii etsimään jostain sopivaksi tiedetyt cherryn kiekot niin asian pitäis olla hoidossa. missä itse asut?
<div style=

mikan

Lainaa

tässä se onkelma on, olen tällä hetkellä pois suomesta ja auton hakuun on nakitettu velimies. sikäli pyrin pitämään homman mahdollisimman vaivattomana, ettei veljeltä pala käämit heti alkuunsa..  ;D

no, hän pyrkii etsimään jostain sopivaksi tiedetyt cherryn kiekot niin asian pitäis olla hoidossa. missä itse asut?

Asia selvä. Mun asuinpaikka pitäis olla profiilin tiedoissa = Tampere.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita