Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

A12 moottorin viimeistelyä

Aloittaja Dimppu, helmikuu 16, 2008, 10:47:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dimppu

Valmis motti mustalla jauhemaalatulla venttiilikopalla...

http://picasaweb.google.com/Marko.pikkuhai/Datsun1200Project/photo#5167494364796130018


Mutta nälkä kasvaa syödessä ja nakkasin kromikuormaan ylimääräsen venttiilikopan...

http://picasaweb.google.com/Marko.pikkuhai/Datsun1200Project/photo#5167494373386064642

http://picasaweb.google.com/Marko.pikkuhai/Datsun1200Project/photo#5167494377681031954

Pitäsisiköhän vielä kromata molemmat kiilahihnapyörät, sitten alkas jo olemaan näköä konepellin alla =)

Mako

Siistin näköinen kone. Minkä nokalle tulee?

Missäs olet kromauttanut kopan ja oliko tyyristä?

-Vonjake-

Hyi miten nättiä.  ;D


Haluatko paljastaa, miten ja missä kromauttelit ja kromasit kopan? Laita vaikka YV nappulasta, jos ei muuten kehtoo huudella.
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Dimppu

Finnin nokalle tulee.. Pitäs tehdä itselle "kesäauto". Huolella olen osia hionut ja pinnoittanut.
Jauhemaalari kun olen ammatiltani, niin työpaikan kautta kromaus, mutten valitettavasti voi  
paikkaa julkistaa, hintaakaan en itsekään vielä tiedä.

tuolta http://picasaweb.google.com/Marko.pikkuhai/Datsun1200Project/

voipi katsella kun jaksan päivitellä kuvia...

Datmaster

[img name=signat_img_resize]http://i22.photobucket.com/albums/b314/datmaster/datsave.jpg [/IMG] Datsun 1200 @ A15i , 200L HLC130