Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

primera 91 1,6 bensamittari

Aloittaja pt81, helmikuu 09, 2008, 16:45:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pt81

kummassako vois vika olla kun bensamittari ei välillä nouse vaikka on bensaa ja välillä sitten nousee kun käypi takilla välillä tekee kun käynistää auton niin bensamittarin viisari lopahtaa nollille että oisko anturi jumissa vähän vai joku kosketus häiriö

Uusi Nissanisti

No kun muut ei vastaa niin kerron oman tarinani!  :P
Ostin -98 Primun ja mittari näytti väärin. Tutkailin tilannetta ja huomasin että mittari-/pumppuhässäkkä oli irti tankissa!  :o Laitoin kiskoilleen ja alko pelittään, siis melkein, näytti liian vähän!  >:(
Taivutin kohon vartta ja alkoi näyttään "oikein"!  8-)
Joskus kyllä jumittelee aikansa, mutta yleensä näyttää "oikein"! Kait hieman kosketushäikkää jossain kun lähinnä talvella "vituroi"?  :-?