Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kysymys Primera 1,6  2001

Aloittaja Sakkeus, helmikuu 10, 2008, 11:34:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sakkeus

Eli Primerani 1,6 oireilee startatessa siten, että virrat häviävät kokonaan välillä avainta kääntäessä ja palaavat rämppäämällä. Vaikuttaisi perinteiseltä virtalukonpohja vialta minusta?

Vai onko Primeroissa jotain muuta mahdollista vikaa, esim. ohjausyksikön liittimissä johtosarjoissa - kontaktihäiriötä joka aiheuttaisi black outin?

Jos ei, niin luulta avsti tuo on perinteinen virtalukonpohja vika?

Sitten kysymys. Missä Nisussa sijaitsee virtalukonpohja? Siis avaimen takana rattiakselissa vai jossain muualla, kuten vanhoissa jenkki GM:issä tangon täässä jossain rattiakselin alapäässä?

Onko kukaan muu purkanut tuonikäisestä nisusta virtalukkoa -tai siis pohjaa -missä se sitten lieneekään? Onko helppo vai veemäinen homma?

Siis motonetin varaosahinnastossa puhutaan "varresta" - eli onko jenkkityyppinen ratkaisu?

"VIRTALUKON POHJA/-LUKKO NISSAN PRIMERA 91--02
Ei sisällä sähköistä ajonestoa jollei mainittu
Primera-P10 Virtalukko+pohja jos ilman vartta (ei Diesel). 48-2227 39.90 ???
Primera-P10 Virtalukko+pohja jos varrella (ei Diesel). . . 48-2418 62.90 ???
Primera-P10 Virtalukko+pohja Diesel. . . . . . . . . . . . 48-2460 69.00 ???"

proxdatsun

ihan normaalisti on avain pesän alla ja kiinni ristipää ruuveilla.