Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Synnyyn virtalukko

Aloittaja racing, helmikuu 07, 2008, 19:40:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

racing

Käykö Cherryn vm.83 (N12) virtalukko Synnyyn vm.87 (N13)?

chery

LainaaKäykö Cherryn vm.83 (N12) virtalukko Synnyyn vm.87 (N13)?
Todennäköisesti ei käy.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

take

Joo, ei käy. Tai voi ehkä käydä mutta ainakaan rattiakselin päällä olevat muovit ei sovi enää paikalleen.

racing

Kiitos tiedoista olisi vain ollut cherryn virtalukko tallessa, kun
meinasin ostaa virtalukko hajalla olevan sunnyn.

OH2KV

Eipä maksa kauhiasti uusi virtalukkokaan. Ja jos esim pohja rikki, selviää varmana alle 10€ sijoituksella, ja ainahan ainakin peltoautoon, ym rassiin riittää kun laittaa ison kytkimen syttävirralle, ja starttinapin.

Ja poistaa koko lukon. ajoauto on sitten eri asia.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.