Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera 1,6 16v twincam ONGELMA!

Aloittaja zanppa, tammikuu 21, 2008, 18:26:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

zanppa

Elikkäs hermot menee kun aamula olin töihin lähdössä ja auto toimi normaalisti ei mitään ongelmia , mutta jonkun 15min päästä alkoi nykimään ja sitten lopulta hyytymään siis aivan täysin ja lopulta kulki kaasu pohjassa n.50km/h :'( röpötti vaan ja kytkin pohjassakaan ei saanut kierroksia vaan tuntui että tukehtuu täysin. Sitten aikansa polin kaasua ja sit yhtäkkiä se selkis ja kiekat nous tappiin ja meno jatku normaalisti ilman mitään ongelmia!!Mikä toi ongelma on kun tyttöystävä sanoi että tekee tuota ja nyt itsekin sen totesin kun lähdin ajamaan. Ja myös bensaa kuluu aivan älyttömästi silloin kun tuo hyytyminen alkaa...AUTTAKAA.

take

Jaa-a vaikea alkaa arpomaan kun et maininnut onko se ruisku vai kaasarikone. Oireista voisin villin veikkauksen heittää että kaasarikone ja seossolenoidi jumii satunnaisesti.

zanppa


sunonmun

tekeekö pakkasella vaan vai sekä että ettei vaan pääsis kaasari "jäätymään "??????