Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

E-koneen pakosarjan laipat

Aloittaja popo99, tammikuu 29, 2008, 19:02:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

popo99

oiskos kellään mittatarkkaa kuvaa/piirrustusta saatavilla e15 motin pakosarjan laipasta? pitäis teettää muutama...

Mika.P

2x Nissan Bluebird T12 -89SLX & -90LX
2x Mazda 323F -90 & -91GT
1x Honda CRX DelSol -93

mikan

Eikös tuolla jäsenpuolella joku näitä teettänyt joskus vai muistanko väärin?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

take

LainaaOtapa vaikka tiivisteestä
3-osasesta tiivisteestä malli? Aika tarkka kaveri täytyy olla. :o

Mulla olis pari irtolaippaa ilman reikiä.

popo99

Lainaa
3-osasesta tiivisteestä malli? Aika tarkka kaveri täytyy olla. :o

Mulla olis pari irtolaippaa ilman reikiä.

siis ei mitään reikiä vai?

take

Lainaa

siis ei mitään reikiä vai?
Jos nyt oikein muistan niin ei edes pakoaukon reikiä. Mutta voin tarkistaa sitte joskus. Ovat varastossa toisella paikkakunnalla. Pultinreikiä ei ainakaan ollut.

t.eskola

Näitä kaikenmoisia laippoja tunnutaan kyselevän tasaiseen tahtiin.

Jos haluaa nakertaa aihioista niin tuolta niitä saisi:

http://www.tarvikemotti.com/-> pakoputket ym.



Syssysmällä oli joku L-sarjan laippa kimppatilaus? Tuliko siitä koskaan mitään?

Eikös noita E-koneen laippojen CAD kuvia löydy jostain netistä?

Onko joku käynyt esim. täältä kyselemässä?

http://n12turbo.com/

Ja täältähän löytyy A-koneen laippoihin CAD kuvat:

http://members.iinet.net.au/~tnpshow/datsun.htm

Ite on tullut muutama laippa teettyä niin, että olen vienyt 'vastakappaleen' ja sen mallin mukaan on kopioitu muoto. En sen tarkemmin kysynyt kuinka se tapahtui...

"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja